genu kenata lamayawa adala gannath chance ekak thibbada manda?
RIP
උඹට මොන්ගල්ද..ඇහිපිහ ගහද්දි වැඩේ වෙනවා..මූ මගුලක් කතා කරනවා


genu kenata lamayawa adala gannath chance ekak thibbada manda?
RIP


ඔන්න ක්ඉව්ව තරු පහෙ කතාවක්මම නම් කියන්නේ ඕකගේත් පවුලේ ළමයි ටික මරන්න ඕනා.රට විනාස වෙලා තියෙන්නේ.

ignore list danma. sarame pihida ganna baruwa karumeta ipaduna unge comment apita kiyawanna wenneth nane ethakota.වෑන් එක එලවපු එකාගේ තාත්තා එලකිරි එකේ ඉන්නවා කියලා දන්නේ නෑ නේ අපි.....![]()


ignore list danma. sarame pihida ganna baruwa karumeta ipaduna unge comment apita kiyawanna wenneth nane ethakota.![]()





ඔහම හැප්පිලා මැරුනා කියලා වැන් එකේ ඩ්රයිවර්ට කිසිම ප්රශ්නයක් වෙන්නේ නෑ. මොකද ලංකාවේ වාහන අනතුරු වලට එහෙම ලොකු දඩුවම් නෑ. වැඩිම වුනොත් සති දෙකක් හිරේ තියයි. වන්දියක් වත් ගෙවන්න වෙන්නේ නෑ මොකද එක ගෙවන්නේ ඉන්ශුවරන්ස් එකෙන්. සති දෙක තුනක් යද්දි ඩ්රයිවර් පුරුදු විදියට වාහන එලවයි... මේ ළමයාගේ පවුලේ කට්ටිය ඉතුරු ජිවිත කාලේම විදවයි.
ලංකාවේ ඔහම වැරදි නවත්තන්න නම් රථවාහන වැරදි වලට ටිකක් දැනේන්න දඩ ගහන්න ඔනේ. බිමතින් එලෙව්වොත් අනිවා 25,000 නේමේ ලක්ශයක් කරන්න ඔනේ වගේම අවුරුද්දක්වත් ලයිසන් කැන්සල් කරන්න ඔනේ. නැත්තම් ලංකාවේ මිනිස්සු කවදාවත් හැදෙන්නේ නෑ. දැන් බීලා අහු උනොත් 10,000කින් වගේ ගොඩ... එකටත් මිනිස්සු පුරුදු වෙලා. අකමැත්තෙන් වුනත් එක කරන්නම වෙනවා නැත්තම් ලංකාවේ කවදාවත් විනයක් හැදෙන එකක් නෑ.![]()

ඔහම හැප්පිලා මැරුනා කියලා වැන් එකේ ඩ්රයිවර්ට කිසිම ප්රශ්නයක් වෙන්නේ නෑ. මොකද ලංකාවේ වාහන අනතුරු වලට එහෙම ලොකු දඩුවම් නෑ. වැඩිම වුනොත් සති දෙකක් හිරේ තියයි. වන්දියක් වත් ගෙවන්න වෙන්නේ නෑ මොකද එක ගෙවන්නේ ඉන්ශුවරන්ස් එකෙන්. සති දෙක තුනක් යද්දි ඩ්රයිවර් පුරුදු විදියට වාහන එලවයි... මේ ළමයාගේ පවුලේ කට්ටිය ඉතුරු ජිවිත කාලේම විදවයි.
ලංකාවේ ඔහම වැරදි නවත්තන්න නම් රථවාහන වැරදි වලට ටිකක් දැනේන්න දඩ ගහන්න ඔනේ. බිමතින් එලෙව්වොත් අනිවා 25,000 නේමේ ලක්ශයක් කරන්න ඔනේ වගේම අවුරුද්දක්වත් ලයිසන් කැන්සල් කරන්න ඔනේ. නැත්තම් ලංකාවේ මිනිස්සු කවදාවත් හැදෙන්නේ නෑ. දැන් බීලා අහු උනොත් 10,000කින් වගේ ගොඩ... එකටත් මිනිස්සු පුරුදු වෙලා. අකමැත්තෙන් වුනත් එක කරන්නම වෙනවා නැත්තම් ලංකාවේ කවදාවත් විනයක් හැදෙන එකක් නෑ.![]()

, bila drive karala maruwath 
Dhadi dhaduwam nathi eke prathipala.me wage pak* driverlawa barapathala wada dila, ieta passe wadha deela maranna one.
![]()




උනේ මොනවද දන්නේ නැතුව රෙද්ද කඩුව වගේ කෑගහනව
ලොල්
යකෝ මරුන කියලා ඌ හරි එකා වෙන්නේ නෑ
මැරුණේ නැ කියලා ඌ වැරදි කරය වෙන්නෙත් නැ
රේප් නෙමෙයි ඕන එකක් කපපල්ලා
මං ඕවා මැරෙද්දි අරන් යන්නේ නැ
හැබැයි කියන්න තියන ඒක කියල තියෙන්නේ කෙලින්ම