Rata Yanawanam

bluffmaster

Junior member
  • Oct 28, 2006
    120
    4
    18
    BAngkok yanawanam Ela Kiri eke kawru hari
    Electric badu ganna bestma pot eka tama
    Pantip Palzaa- IT City
    Meke denata loke release wela tiyana okkoma tiyanawa???

    tawa deyak tama metana gana sara ne????

    bt kata karanna giyahama tama hakka paninne???

    mun english danne na ne????:lol::lol: