Ane me boru kiane nathuwa innawa !!!paris said:félicitation akka !!!
akka chui vrémen dsl pr ce mat..![]()
![]()
![]()
![]()
excuse moi...
![]()
chamathrc said:Ane me boru kiane nathuwa innawa !!!
paris said:oya moko paninne, man eka kiuwe akkata...

paris said:félicitation akka !!!
akka chui vrémen dsl pr ce mat..![]()
![]()
![]()
![]()
excuse moi...
![]()
chamathrc said:mama hithuwe mata banna kiala..........![]()
![]()
![]()