මෙහෙමයි මචං. මේ thread එකේදි උඹව කවුරුත් ගණන් ගන්නෑ. හැමෝගෙම බයිට් එක අලි ජේමිස්. උඹ thread එක දැම්මා නම් උඹ පුප පලාගන්නැතුව හිටපන්
එල මචං..මෙහෙමයි මචං. මේ thread එකේදි උඹව කවුරුත් ගණන් ගන්නෑ. හැමෝගෙම බයිට් එක අලි ජේමිස්. උඹ thread එක දැම්මා නම් උඹ පුප පලාගන්නැතුව හිටපන්![]()
කිසි අව්ලක් නෑ..
උඹේ thread එක ගැන කිව්වොත් මෙහෙමයි.
වඳුරො මරන්න කියපු ආණ්ඩුව පෙරහැරේ යන අලියා ගැන අමුතු අනුකම්පාවක් ඇති කරගෙන. ඒක හැමෝටම තේරෙනවා.![]()
එහෙනම් උඹත් එකඟ ඇතිනෙ මදුරුවෙක් වත් මරන්නැතුව ඉන්න ඕනෙ කියන එකට.මං බලන්නෙ natural ecosystem මයින්ඩ් එකෙන්
Go Veganවැඩේ කියන්නේ මුහුදෙ ඉන්න ඕනෙ / දවසට කිලෝමීටර් ගනන් පීනන්න ඕනේ සතෙක් දැල් දාල කොකු ගහල අල්ලගෙන කෑලිකර කර කද්දි පවු නැද්ද
වැඩේ කියන්නේ නිදහසේ ඉන්න ඕනෙ / දවසට මීටර් ගනන් ඇවිදින්න ඕනේ සතෙක් පොඩි කාලේ ඉදන් අල්ලගෙන කූඩු කරගෙන, කෙවිටෙන් ගහ ගහ ටේම් කර කර, අන්තිමට ඔලුව කුඩුවෙන්න අනින, පණ පිටින් උනුවතුර එකේ ඔබල බෙල්ල කපන කුකුලයි ඌරයි පවු නැද්ද
Afraid to get criticized?no comments on Religious stuff![]()
එක එක මිනිස්සු එක එක විදියට ආගම අදහනවා. සමහරු පහන් පත්තු කරනවා. සමහරු ඒකෙන් තෙල් නාස්ති වෙනවා කියලා පහන් පත්තු නොකර ඉන්නවා. සමහරු මල් ගොඩක් පූජා කරනවා. සමහරු මී මැස්සන්ට මල් පැණි නැති වෙයි කියලා මල් පූජා නොකර ඉන්නවා. එක එක් කෙනා ආගම අදහන විදිය වෙනස්. උබ හිතාගෙන ඉන්නේ හැමෝම එකම විදියට දේවල් කරන්න ඕනේ කියලාද? හැමෝම එකම පාට, එකම ඩිසයින් එකේ, ෆ්රී සයිස් ඇදුම් අදින්න කිව්වා වගේ තමා. එහෙම වෙන් නෑ. මිනිස්සු වෙනස්. මිනිස්සු වැඩ කරන්නෙත් වෙනස් විදි වලට. අලි පෙරහැරෙ ගෙනිහින් ආගම අදහන උන් එහෙම අදහා ගත්තාවේ. එහෙම අකමැති උන් එහෙම ආගම අදහාගත්තාවේ. උඹ රිද්ද ගන් නැතුව ඉදින්.
උබ බුද්ධාගම ඉගෙන ගන්න කාලේ ඉගෙන ගෙන ඇති හැබැයි දැන් අමතක වෙලා තියෙන දේවල් දෙකකුත් කියන්නම්.
"අනිත් උන්ගේ වැරදි හොයන් නැතුව තමන්ගේ වැරදි හදාගෙන ජීවත් වෙන්න."
"අනිත් උන්ට අපහාස කරන්න එපා."
