shoes and clothes

justasking

Junior member
  • Jul 28, 2026
    47
    22
    8
    me month eke birthday eka enawa bang. mata endum tikakui formal and casual shoes ganna ona, loku budget eka nethuwa mid range budget ekakin ganna puluwan then kiyapalla ko. denimn trouser and collared tshirt etc. colombo awata
     
    Last edited:

    Elza

    Active member
  • Mar 24, 2026
    117
    129
    43
    me month eke birthday eka enawa bang. mata endum tikakui formal and casual shoes ganna ona, loku budget eka nethuwa mid range budget ekakin ganna puluwan then kiyapalla ko. denimn trouser and collared tshirt etc
    loku quality ekak hoyanne nathnam malabe sky one eke shoes ganan adui. clothnam loku quality ekak na.
     
    • Like
    Reactions: SANJU1992