Skype fatal error කියලා එනවා. ප්ලීස් උදව්කරන්න

walmsilva

Well-known member
  • Sep 24, 2012
    1,955
    117
    63
    Skype fatal error කියලා එනවා. ප්ලීස් උදව්කරන්න

    අපේ සහෝදර මචංලා, මගේ ‍කොම් එකේ skype දාලා තිබ්බෙ. හොද"ට වැඩ කලා. තියන අමාරැවට ස්කයිප් එක අප් ඩේට් කරන්න ගියා. දැන් මෙහෙම messeage එකක් එනවා. ස්කයිප් ඕපන් වෙන නැහැ. unstall කරලා දාන්නත් බෑ. මේ messege එකම එනවා. මොකද්ද කරන්න පුළුවන් ආපහු skype හදාගන්න. format කරන්න නම් කියන්න එපා මචංලා...
    a>
    http://i.imgur.com/Qhv3dtI.jpg

    මේකයි එක
    Failed to get proc address for GetLogicalProccessor Information (KERNEL32.DILL)
    a>
     
    Last edited:

    walmsilva

    Well-known member
  • Sep 24, 2012
    1,955
    117
    63
    ගොඩ දන්න ක්රමයක් කියලා දෙන්න මචංලා.... ප්ලි..........ස්...
     

    Thilantdm

    Well-known member
  • Sep 15, 2010
    22,615
    5,869
    113
    අද නම් හදට ආවා
    machn oya skype eka ain karapan.mn nm loweth dakala na oya wage ledak nm.
    ain karala skype eken install wna podi podi kalith ain karapn.
    ehma karala low version ekak danna.
    bt skype latest build eke nm mkt awlk na.math update kra
     

    kaawaa

    Active member
  • Apr 16, 2013
    683
    56
    28
    oya case 1 matath aawa pc eka C partistin eka restore karapan machan eata passe uninstall karala new version ekak daapan
     

    Jenna

    Member
    Jul 14, 2008
    257
    8
    0
    C:\
    aluth version eka xp service pack 2 ekata support karanne nehe ekko uba service pack 3 update ekak denna ona ehema nethan oka uninsatll karala skype lower version ekak daganda wenawa athdutui prathyakshai !!
     

    walmsilva

    Well-known member
  • Sep 24, 2012
    1,955
    117
    63
    මචං උඹලා සේරටම තෑන්ක්ස්. මං service pack 2 තමයි දාලා තියෙන්නෙ. බලන්නම් කරලා කියලා තියෙන විදිහට.
     

    maXfenda

    Active member
  • May 22, 2012
    504
    138
    43
    36
    මහ පොලව උඩ
    simple case ekak ne machaooo.. ooke meekai seen eka.. uba update kaarapu version eka ube OS ekakth ekka compitable nehe.. ee nisa hoda sudu putha wage poddak parana version ekak da ganin.... etakota hari...
     

    BLACKLIST_MEMBER

    Well-known member
  • Feb 9, 2008
    37,854
    14,819
    113
    127.0.0.1
    ok menna solution eka:

    Me error eka enne skype community eke kiyala thiyena widihata, Skype latest version ekata witharai GetLogicalProcessorInformation function eka one wenne. ekata XP SP3 install karanna one.
    Code:
    http://www.microsoft.com/de-de/download/details.aspx?id=24
    menna link eka.

    eeta amatharawa... ehema nokara Skype eeta kalin version eka me link eken download karagena use karanna puluwan update nokara :)
    Code:
    http://download.skype.com/msi/SkypeSetup_6.6.0.106.msi

    more information:
    Code:
    https://support.skype.com/en/faq/FA12388/why-am-i-getting-a-fatal-error-kernel32-dll-when-i-try-to-launch-skype
     
    Last edited:

    walmsilva

    Well-known member
  • Sep 24, 2012
    1,955
    117
    63
    simple case ekak ne machaooo.. ooke meekai seen eka.. uba update kaarapu version eka ube OS ekakth ekka compitable nehe.. ee nisa hoda sudu putha wage poddak parana version ekak da ganin.... etakota hari...
    ubatath thanks macho...
     

    walmsilva

    Well-known member
  • Sep 24, 2012
    1,955
    117
    63
    ok menna solution eka:

    Me error eka enne skype community eke kiyala thiyena widihata, Skype latest version ekata witharai GetLogicalProcessorInformation function eka one wenne. ekata XP SP3 install karanna one.
    Code:
    http://www.microsoft.com/de-de/download/details.aspx?id=24
    menna link eka.

    eeta amatharawa... ehema nokara Skype eeta kalin version eka me link eken download karagena use karanna puluwan update nokara :)
    Code:
    http://download.skype.com/msi/SkypeSetup_6.6.0.106.msi
    more information:
    Code:
    https://support.skype.com/en/faq/FA12388/why-am-i-getting-a-fatal-error-kernel32-dll-when-i-try-to-launch-skype
    thanks BLACKLIST machan....