SL rupee drops below Rs 300 against USD⬇️

stasia

Well-known member
  • May 28, 2018
    12,813
    26,352
    113
    כדור הארץ
    ඩොලර් තියනවා නම් ඇයි අලුත් කාර් import කරන් නැත්තෙ, මෙක මහ කර්මයක්, මට නම් දැන් පුස් ගද ගහන පරණ කාර් වල ගිහිං ඇති වෙලා!
    ඡන්දෙ ලං වෙනකම් ඉවසපං
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,704
    87,084
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    කක්කුසියාට කුණු සැමන් යන්නම රිදිලා :lol: :lol:


    image.png

    කැනඩාවෙන් ලැට් හෝදවගෙන එළවපු කක්කුස්සියා උබනෙ 😹😹

    තැරි මෝඩ බයියන්ට buying rate පෙන්නනවා 🙈😹😹😹
     

    EVC

    Well-known member
  • Sep 15, 2008
    28,988
    21,203
    113
    කැනඩාවෙන් ලැට් හෝදවගෙන එළවපු කක්කුස්සියා උබනෙ 😹😹

    තැරි මෝඩ බයියන්ට buying rate පෙන්නනවා 🙈😹😹😹
    @shenat කක්කුස්සි හෝදන්න ගියා වගේ දොල්ලර් හොයන්න

    🤭🤭
    රෙන්න රෙවිලා කියන්නේ මේකට
    ගොඩ ඒමක් නැහැ බල්ලෝ වගේ තමා life එක 😁
     

    tushi81

    Active member
  • Jan 17, 2009
    984
    132
    43
    Economy is shrinking. GDP growth rate is negative. No demand for USD.
    MEKE INNE NUGATH WESIGE PUTHALA.
     
    • Haha
    Reactions: EVC