Questions SLT එකේ ලොකු පුටුවක කෙනෙක් ගේ contact එකක් දෙනවද?

uia9030

Junior member
  • Sep 6, 2016
    38
    61
    18
    මගේ SLT connection එක තාවකාලිකව disconnect කර ගන්න 1212 එකට email එකක් දාල තියෙනව, දැන් මාස දෙකක් වෙන්ව. තවමත් bill එක එවනවා. SLT branch manager ටත් email එක යවල තියෙන්නේ. Call කරලා විස්තරෙත් කිව්වා. තාම action එකක් නැහැ. මට ලොකු පුටුවක කෙනෙක්ගේ contact එක දෙනවද. (SLT brach එකට යන්න මට විදියක් නැහැ. ලංකාවේ නෙවේ දැන් ඉන්නේ)
     
    • Like
    Reactions: Kavindu1221

    uia9030

    Junior member
  • Sep 6, 2016
    38
    61
    18
    [email protected] එකට දාල තියෙන්නේ bro. එයාල reply කරලත් තියෙනව relevant branch එකට email එක forward කරලා තියෙන්නේ කියල. දැන් status update එකක් ඉල්ලුවම reply එකක් නැහැ

    TRCSL complaint karapan pata gala hadanawa un
    CC dapan SLT ekata
    ela bro, ehema kra nam hari neda ehenm. thank you
    ------ Post added on Dec 10, 2022 at 1:03 PM

    Region? Region managerta wadayak weyan hama dama call karala
    Kegalle, region manager ge contact eka ganne kohmda?
    ------ Post added on Dec 10, 2022 at 1:04 PM
     
    • Like
    Reactions: chami2015

    Rsupun

    Well-known member
  • Oct 6, 2007
    1,713
    2,306
    113
    Colombo
    Oya redde SLT eka nam wikunala ma danna one

    bill nam ewanwa service eka antimayi
    Fiber ekak tiyan mata stable connection ekak ne
    call ekaka iddii reconnect wenwa
    email kala call karala dan athi wela slt pakkunta
    man dan ain karala danna inne redda
     
    • Like
    Reactions: Kavindu1221

    Kavindu1221

    Well-known member
  • Apr 18, 2021
    2,089
    1
    1,833
    113
    මගේ SLT connection එක තාවකාලිකව disconnect කර ගන්න 1212 එකට email එකක් දාල තියෙනව, දැන් මාස දෙකක් වෙන්ව. තවමත් bill එක එවනවා. SLT branch manager ටත් email එක යවල තියෙන්නේ. Call කරලා විස්තරෙත් කිව්වා. තාම action එකක් නැහැ. මට ලොකු පුටුවක කෙනෙක්ගේ contact එක දෙනවද. (SLT brach එකට යන්න මට විදියක් නැහැ. ලංකාවේ නෙවේ දැන් ඉන්නේ)
    mage temporary disconnected mobitel eketh maasa 4k bill awa full rental ekath ekka.
    unta complain kalata wadak une na thawama.

    Oya redde SLT eka nam wikunala ma danna one

    bill nam ewanwa service eka antimayi
    Fiber ekak tiyan mata stable connection ekak ne
    call ekaka iddii reconnect wenwa
    email kala call karala dan athi wela slt pakkunta
    man dan ain karala danna inne redda
    call reonnect wena eka unge system eke hati kiyala kiwwa company eke wada karana kenek.eka hadanna ba.
    telegram app eke withrayi tikk hodata use karanna puluwan.whatsapp,viber call kelinma cut wenawa godak welawata.
    ------ Post added on Dec 10, 2022 at 1:50 PM
     

    krizta

    Well-known member
  • Nov 9, 2007
    17,906
    3,881
    113
    56
    400 : Bad Request
    [email protected] එකට දාල තියෙන්නේ bro. එයාල reply කරලත් තියෙනව relevant branch එකට email එක forward කරලා තියෙන්නේ කියල. දැන් status update එකක් ඉල්ලුවම reply එකක් නැහැ


    ela bro, ehema kra nam hari neda ehenm. thank you
    ------ Post added on Dec 10, 2022 at 1:03 PM


    Kegalle, region manager ge contact eka ganne kohmda?
    ------ Post added on Dec 10, 2022 at 1:04 PMte
    Reply to the same email, that you will not be settling bills after sending official disconnection notices, as you have stopped using their services after the given date. Cc regional office
     

    Kavindu1221

    Well-known member
  • Apr 18, 2021
    2,089
    1
    1,833
    113
    Ubata wena ekak gattama aye slt maru wenna hithei athdakeemen kiyanne
    eka wenas connection eka anuwa.
    SLT 4G,ADSL,peotv use karana aya nam switch wena eka godak hodayi.
    fibre waladith anith fibre network eken service ganna puluwan nam switch wena eka hodayi.
     

    Rsupun

    Well-known member
  • Oct 6, 2007
    1,713
    2,306
    113
    Colombo
    mage temporary disconnected mobitel eketh maasa 4k bill awa full rental ekath ekka.
    unta complain kalata wadak une na thawama.


    call reonnect wena eka unge system eke hati kiyala kiwwa company eke wada karana kenek.eka hadanna ba.
    telegram app eke withrayi tikk hodata use karanna puluwan.whatsapp,viber call kelinma cut wenawa godak welawata.
    ------ Post added on Dec 10, 2022 at 1:50 PM
    mokkda ban unge fiber stable eka mata zoom meeting ekaka hitiyath yanwa 1 min wage drop ekak
    mata dan kiyala ma athi wela
    pakage ekath downgrade kala dauma ekata terumak ne unta kiyala
    hutch unlimited eka dagatta eka athi ban
    munge show eka witarayi fiber kiwata

    Ubata wena ekak gattama aye slt maru wenna hithei athdakeemen kiyanne
    Hutch walata maru una eka shape
    fiber eka aduma pakage ekata downgrade karala damma
    ------ Post added on Dec 10, 2022 at 2:05 PM
     
    • Like
    Reactions: Kavindu1221

    Kavindu1221

    Well-known member
  • Apr 18, 2021
    2,089
    1
    1,833
    113
    mokkda ban unge fiber stable eka mata zoom meeting ekaka hitiyath yanwa 1 min wage drop ekak
    mata dan kiyala ma athi wela
    pakage ekath downgrade kala dauma ekata terumak ne unta kiyala
    hutch unlimited eka dagatta eka athi ban
    munge show eka witarayi fiber kiwata


    Hutch walata maru una eka shape
    fiber eka aduma pakage ekata downgrade karala damma
    ------ Post added on Dec 10, 2022 at 2:05 PM
    SLT wala IP address nitharama (anith network walata sapekshawa godak welawata) change wena kathawak kiwwe..eka nisa call disconnect, reconnecting issues enawa..eka wisthara karala kiyanna technical side eka gana loku knowledge ekk na mata.
     
    • Like
    Reactions: Rsupun

    beam_tech

    Well-known member
  • Oct 13, 2017
    8,039
    14,424
    113
    වැලිවේරිය
    කොච්චර දඟලන්න දෙයක් නෑ බං....just teleshop එකට ගියා විනාඩි 15ක් යයි උපරිම,ලංකාවේ දේවල් offline කරපන් easy..

    යට කෑල්ල දැන් දැක්කේ...ගෙදර කෙනෙක් යවපන් මචන්
     

    Kavindu1221

    Well-known member
  • Apr 18, 2021
    2,089
    1
    1,833
    113
    කොච්චර දඟලන්න දෙයක් නෑ බං....just teleshop එකට ගියා විනාඩි 15ක් යයි උපරිම,ලංකාවේ දේවල් offline කරපන් easy..

    යට කෑල්ල දැන් දැක්කේ...ගෙදර කෙනෙක් යවපන් මචන්
    anith network wala online karaganna puluwan dewal SLT, mobitel wala ba.eka loku awulk.
     
    • Like
    Reactions: uia9030