netnet

Well-known member
  • Oct 6, 2016
    9,689
    8,437
    113
    machan slt tiye nam aniwa backup connection ekak tiya ganna.
    Dialog prepaid ekak hodai
     

    HKavinda

    Well-known member
  • Dec 23, 2013
    54,560
    21,118
    113
    Panadura
    āļ‹āļąāˇŠāļœāˇ™ āļ¸āˇœāļšāļšāˇŠāļ¯ āļ‡āļ´āˇŠ āļ‘āļšāļšāˇŠ āļ­āˇ’āļē⎙āļąāˇ€āˇ āļąāˇšāļ¯ āļ’āļšāˇ™āļąāˇŠ āļļāļŊāļ´āļąāˇŠ āļ´āˇœāļŠāˇŠāļŠāļšāˇŠ​
     

    119Š

    Well-known member
  • Sep 29, 2012
    2,413
    2,163
    113
    ~āļœāˇ™āļ¯āļģ~

    niruthsg

    Well-known member
  • Oct 26, 2011
    1,225
    303
    83
    1212 ta amatharawa ganna puluwan number ekak thiyanawada, 1212 call karata auto record ekak wenne, hawasa indala net na, telephone na😐.
    Peya bagayaj witara line eke idapan.. man pereda call kala.. un answer kale peya bagayak witara giyama..
     

    Phonemy

    Well-known member
  • Jan 2, 2018
    2,286
    1
    2,535
    113
    Na machan manussayek wa contact karagann one, complain record wenawa eth action ganne na. Mama complain karala thiyenne,peo tv,internet, telephone 3nama nathi unahama arthal eka
    Apph epa wenwa,ehnm digatam ganin,habai machn app eken complain krm e pthtata adal hadanna ena kenage number ekat ekka msg ekak enwa