software help

shean202

Junior member
  • Sep 27, 2008
    233
    15
    16
    machanla loku help ekak onee.. mata network eke tiyena router port connect wela tiyena PC connect wela tiena web address balaganna puluwan software ekak diyallakoooooooooooooo... pls