






http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1120298mee beet ekata yana span beet ekata yana song ekak thiyanawa e song ekai eka thibba waddo inna film ekak hoyala denna plz

http://www.mediafire.com/?dnmw1yt4exi
Last edited:








eke waddo 3 denek innawa eken 1 kenayi ithuru wenne anik 2 nama marenawameika thiyenne parana film ekaka,eka gitar ekaka wepan thiyana seen ekakeke waddo 3 denek innawa eken 1 kenayi ithuru wenne anik 2 nama marenawa
sorry mama laga nathoo:S
chat bar eken link ewanna epoo![]()