ela
|ShanMaX| Member Mar 27, 2011 89 36 0 Nittambuwa May 2, 2011 #23 Era.123 said: adoo sirama game 1.. mama oka gahuwe play station 1. ape amma balann hitiye eka kadenne koi weleda kiyala.... hehe anthimata mage karumeta kaduna ne.....aththama sira game 1.. Click to expand...
Era.123 said: adoo sirama game 1.. mama oka gahuwe play station 1. ape amma balann hitiye eka kadenne koi weleda kiyala.... hehe anthimata mage karumeta kaduna ne.....aththama sira game 1.. Click to expand...
charitha chandi Well-known member Feb 25, 2009 4,619 161 63 May 2, 2011 #24 eka nam atta yaluwa , console eka TV ekata set kera gena meka play keraddi gadarin patta yanna banum ahawaa.....! rep+
eka nam atta yaluwa , console eka TV ekata set kera gena meka play keraddi gadarin patta yanna banum ahawaa.....! rep+
badcJamiga Member Dec 8, 2010 2,307 334 0 කොළඹ අවට ම තමයි... May 2, 2011 #25 ma bala kale matak una./.. ela ela rep++
Suvin1122 Well-known member Feb 28, 2009 12,517 1,018 113 Elakiri Server.... May 2, 2011 #27 superrrrr.....+4