Suzuki Swift 2008 Beetle පාවිච්චි කරන හරි කරපු හරි අය ඉන්නවදෝ.

DeKay

Well-known member
  • May 15, 2015
    2,124
    1,062
    113

    Suzuki Swift 2008 Beetle Japan එක පාවිච්චි කරපු උන් ඉන්නවද?​

    මේකේ Petrol වැඩ කරන්නේ කොහොමද දන්නවද? :rolleyes:


    suzuki-swift-2216232417884.jpeg


    fitted.jpeg


    Me Sx4 eka use karana un innwada?

     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: manjulabw

    kkddkanna

    Active member
  • Jul 19, 2007
    366
    214
    43
    mage 1.3. market 1.3 model aka. dura yanakota nam 15 wage kala eeya 200km gihin awa

    eco tablet damma nam 12 k vitara karanawa city aka
    ------ Post added on Sep 5, 2022 at 9:53 AM
     

    DeKay

    Well-known member
  • May 15, 2015
    2,124
    1,062
    113
    mage tiyanawa 9 - 10 wage tama machan

    1.3 da machan?

    9-10 City da? Dura yaddi kohomada

    mage 1.3. market 1.3 model aka. dura yanakota nam 15 wage kala eeya 200km gihin awa

    eco tablet damma nam 12 k vitara karanawa city aka
    ------ Post added on Sep 5, 2022 at 9:53 AM

    Ube thiyanne 2008 ekane?
    ------ Post added on Sep 5, 2022 at 10:13 AM
     

    mirissanew

    Well-known member
  • Sep 20, 2021
    5,251
    8,567
    113

    Suzuki Swift 2008 Beetle Japan එක පාවිච්චි කරපු උන් ඉන්නවද?​

    මේකේ Petrol වැඩ කරන්නේ කොහොමද දන්නවද? :rolleyes:

    Issara ganna one una vahanayak.. daydream valath oka thibuna.. salli thibun na.. bump
     

    Brandy2020

    Well-known member
  • May 15, 2018
    20,614
    25,968
    113
    2016 petrol

    1000 cc 10 -12 (City)
    1000 cc 12-14 (Long tours)

    1300cc 8-10 (city)
    1300cc 10-12 ( long tours)

    2022
    Now petrol efficiency decreases
    15-25%

    Enjoy !
     

    SheltonKolla

    Well-known member
  • Jul 31, 2007
    786
    356
    63
    man gawa thibba awrudu 6k 2008 1.5 cc eka. avg city karanne 8-10. long distance eeta wada karanawa. market 1.3 nemei 1.5 eka. 1.3 indian eka thamai godak thiyenne. gannawanam 1.5 ekak balala ganna.
     

    Jalz

    Well-known member
  • Feb 18, 2020
    275
    468
    63
    මම පාවිච්චි කලා..2008 Japanese beetle එක..CVT..1240cc

    9-10 kmpl තමයි කලේ..තෙල් කරනවා මදි ඉතින්.. ඒත් වාහනේ ගතියක් තියෙනවා..
    ඕකෙ CVT gearbox එකේ ලෙඩ එනවා..එතකොට ඉතින් වාතයි..
    axle වල inner CV ගෙවෙනවා..එතකොට ගැස්සිල්ලක් එනවා..එක්කො axle එක පිටින්ම දාන්න ඕනෙ..නැත්තන් inner CV එක පුරවන්නෙ ඕනෙ..
     

    DeKay

    Well-known member
  • May 15, 2015
    2,124
    1,062
    113
    මම පාවිච්චි කලා..2008 Japanese beetle එක..CVT..1240cc

    9-10 kmpl තමයි කලේ..තෙල් කරනවා මදි ඉතින්.. ඒත් වාහනේ ගතියක් තියෙනවා..
    ඕකෙ CVT gearbox එකේ ලෙඩ එනවා..එතකොට ඉතින් වාතයි..
    axle වල inner CV ගෙවෙනවා..එතකොට ගැස්සිල්ලක් එනවා..එක්කො axle එක පිටින්ම දාන්න ඕනෙ..නැත්තන් inner CV එක පුරවන්නෙ ඕනෙ..
    අප්පහ්! ගියර් ලෙඩ එන්න ගත්තම නම් එපා වෙනවා.
    man gawa thibba awrudu 6k 2008 1.5 cc eka. avg city karanne 8-10. long distance eeta wada karanawa. market 1.3 nemei 1.5 eka. 1.3 indian eka thamai godak thiyenne. gannawanam 1.5 ekak balala ganna.
    Me 1.3 Japan ekak machan, Mama Pic eke dala thiyana eka.
    2016 petrol

    1000 cc 10 -12 (City)
    1000 cc 12-14 (Long tours)

    1300cc 8-10 (city)
    1300cc 10-12 ( long tours)

    2022
    Now petrol efficiency decreases
    15-25%

    Enjoy !

    2008 meeta wada godak wenas athi neh.
     

    lasankandy

    Well-known member
  • Jul 18, 2009
    32,780
    34,254
    113
    KY
    mage 1.3. market 1.3 model aka. dura yanakota nam 15 wage kala eeya 200km gihin awa

    eco tablet damma nam 12 k vitara karanawa city aka
    ------ Post added on Sep 5, 2022 at 9:53 AM


    Eco සින් එකෙ වෙනසක් තියෙනවා ද බන්? මොකක් ද දාන්නෙ
     

    GsmS

    Well-known member
  • Mar 8, 2012
    1,186
    744
    113
    Tiwi,NT
    10 -12 city
    14k withra outstation

    pickup eka late, eeka thmayi mata nam aula, reverse wenakota podi gattak thibbath yanne ne
     

    DeKay

    Well-known member
  • May 15, 2015
    2,124
    1,062
    113
    10 -12 city
    14k withra outstation

    pickup eka late, eeka thmayi mata nam aula, reverse wenakota podi gattak thibbath yanne ne
    1.3 da ?

    Mama hithuwe body eka podi nisa 1.3 awulak wena ekak na kiyala