Oke 1.3 and 1.5 dekak awa neda? Dekema long distance kohomada?mage tiyanawa 9 - 10 wage tama machan
mage tiyanawa 9 - 10 wage tama machan
mage 1.3. market 1.3 model aka. dura yanakota nam 15 wage kala eeya 200km gihin awa
eco tablet damma nam 12 k vitara karanawa city aka
------ Post added on Sep 5, 2022 at 9:53 AM
Issara ganna one una vahanayak.. daydream valath oka thibuna.. salli thibun na.. bumpSuzuki Swift 2008 Beetle Japan එක පාවිච්චි කරපු උන් ඉන්නවද?
මේකේ Petrol වැඩ කරන්නේ කොහොමද දන්නවද?
අප්පහ්! ගියර් ලෙඩ එන්න ගත්තම නම් එපා වෙනවා.මම පාවිච්චි කලා..2008 Japanese beetle එක..CVT..1240cc
9-10 kmpl තමයි කලේ..තෙල් කරනවා මදි ඉතින්.. ඒත් වාහනේ ගතියක් තියෙනවා..
ඕකෙ CVT gearbox එකේ ලෙඩ එනවා..එතකොට ඉතින් වාතයි..
axle වල inner CV ගෙවෙනවා..එතකොට ගැස්සිල්ලක් එනවා..එක්කො axle එක පිටින්ම දාන්න ඕනෙ..නැත්තන් inner CV එක පුරවන්නෙ ඕනෙ..
Me 1.3 Japan ekak machan, Mama Pic eke dala thiyana eka.man gawa thibba awrudu 6k 2008 1.5 cc eka. avg city karanne 8-10. long distance eeta wada karanawa. market 1.3 nemei 1.5 eka. 1.3 indian eka thamai godak thiyenne. gannawanam 1.5 ekak balala ganna.
2016 petrol
1000 cc 10 -12 (City)
1000 cc 12-14 (Long tours)
1300cc 8-10 (city)
1300cc 10-12 ( long tours)
2022
Now petrol efficiency decreases
15-25%
Enjoy !
mage 1.3. market 1.3 model aka. dura yanakota nam 15 wage kala eeya 200km gihin awa
eco tablet damma nam 12 k vitara karanawa city aka
------ Post added on Sep 5, 2022 at 9:53 AM
1.3 da ?10 -12 city
14k withra outstation
pickup eka late, eeka thmayi mata nam aula, reverse wenakota podi gattak thibbath yanne ne
ow 12401.3 da ?
Mama hithuwe body eka podi nisa 1.3 awulak wena ekak na kiyala