T 20 world cup + Over 50 world cup තියෙන එකේ Champion Trophy එකකුත් තියන්න ICC එකට මොලේ හොඳ නැද්ද ? ⚡⚡

Kumbhakarna22

Well-known member
  • Feb 3, 2022
    12,507
    15,476
    113
    Gampaha
    පොඩ්ඩක් හිතපල්ලා..මෙහෙම තරඟ තියන්න ගියාම ක්‍රිකට් world cup එකයි හෑල්ලු වෙන්නේ.. ඕවර 35 තරඟ විතරක් තිබ්බානම් ක්‍රිකට් ලොකේ මීට වඩා ප්‍රසිද්ද වෙයි.. ටෙස්ට් අයින් කරලා දාන්න ඔනේ.. 🤮
     

    emoji diaries

    Well-known member
  • May 26, 2020
    12,850
    39,878
    113
    Homagama
    පොඩ්ඩක් හිතපල්ලා..මෙහෙම තරඟ තියන්න ගියාම ක්‍රිකට් world cup එකයි හෑල්ලු වෙන්නේ.. ඕවර 35 තරඟ විතරක් තිබ්බානම් ක්‍රිකට් ලොකේ මීට වඩා ප්‍රසිද්ද වෙයි.. ටෙස්ට් අයින් කරලා දාන්න ඔනේ.. 🤮
    ඕක පටන් ගන්න කාලේ තිබ්බෙ වර්ල්ඩ් කප් එක විතරයි. පස්සෙ කාලෙක CT නැවැත්තුවා. ආය් පටන් ගත්තේ අවුරුදු ගානකට පස්සේ.

    ටෙස්ට් අයින් කරන්න ඕනි නැ. ටෙස්ට් වල තමයි ක්‍රිකට් තියෙන්⁣නෙ