Telecommunication Help

tcpik

Well-known member
  • Oct 11, 2007
    2,183
    89
    48
    http://hollywoodvfx.blogspot.com/
    Apita machan ara call enne network walin ring tones awa anan manan kiyala api answer karanakam danne nane mokakda call eka kiyala. anna e wage apita record karapu msg ekak yawanna barida e wagema call ekak wage ansewar karala ahanna ???? PC eken App ekak hari dala ? :confused::confused: