mula hariyenam tikaka sera wage penawamanju365 said:Mama hitanne me kachchayana Hamuduruwo wenna ethi. lassanai. Bhashawa thawa tikak sanwara una nam hondai neda rapa ayya.


thanku nemai machan pinsidda wewa kiyannahowitzer said:hello rapa malli/ayya thank u thank u![]()

rapa said:mula hariyenam tikaka sera wage penawa
meka mata dunne ape amila kiyala malli kenek![]()

sama wenna one.rapa said:thanku nemai machan pinsidda wewa kiyanna![]()
