Torrent ක්ෂණිකව Download කරගන්න පහසු ක්‍රමයක්

Nadun24

Member
Apr 12, 2018
155
41
0
GB keeyakda bn space eka?

GB 50 - 60 වැඩියෙන් දෙන්නම්.
VPS එකකින් හදන්නේ එකත් දෙන්නම් ඒ මිලටම උබට එකෙන් Web Site Host කරන්න , තව Proxy , VPN වගේ ඒවා උනත් හදා ගන්න පුලුවන්.
 

dilduda

Member
Jan 23, 2018
3,928
272
0
GB 50 - 60 වැඩියෙන් දෙන්නම්.
VPS එකකින් හදන්නේ එකත් දෙන්නම් ඒ මිලටම උබට එකෙන් Web Site Host කරන්න , තව Proxy , VPN වගේ ඒවා උනත් හදා ගන්න පුලුවන්.

windows da ?
 

sankaja

Well-known member
  • Dec 11, 2008
    1,213
    317
    83
    8.5 GB හම්බුනා හුඟක් කලින් register උන හින්දා