MAma u torrent software eken film ekak dl karanakota eke speed eka abt2.0 kbps .mata meka wadi karaganna widihak nadda????
Meeta wadiya honda softwares monawada????
Meeta wadiya honda softwares monawada????
Kalindugayan said:download speed eka mama 510kbps walata haduwa
Kalindugayan said:ow mama eka echchara famous nati site ekakin dl karanne.site eka dammoth spamming walata ahuwei

thanx machanNash' said:http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=54905&highlight=200%+torrents
http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=56227&highlight=speed+torrents
chk out these threads macho...
they sure wud help ya......![]()
![]()
Kalindugayan said:seeders ekai peers dekai
Ae unata ban ae film eka tiyenne ae site eke witaraichanaka89 said:apo vena torrent1k hoyaganin.seeds nethi nisa thama slow
Kalindugayan said:Ae unata ban ae film eka tiyenne ae site eke witarai
ae unata eke athal katha tikak tiyenawane.Umba up karanna epa.mama thawa try ekak dennam.chanaka89 said:hmm...eka mama gava tibba.but upload karanna vdyak nene.1cha film1k ban