machan meka gana experience eka share karannako.
Oka witharak neweමෙයාලගේ ඩොලර් 500 ඉල්ලනවා බන්.
ලක්ශ ගනන් හොයන උබට $500 කජ්ජක්නෙ බ්රෝමෙයාලගේ ඩොලර් 500 ඉල්ලනවා බන්.
LLC ekakadi USA wala business eka physically operate wenne nattan tax gewanna one naha, yearly gewanna one state fee and agent feeඩබල් ටැක්ස් ගෙවන්න වෙන සීන් එකක් තියෙනව නේද ඕකෙ. මෙහෙත් ගෙවල එහෙත් ගෙවන්න වෙනව.
USA widihata paypal leagally hadanawanam danata mata hambuna ekama method eka USA wala ITIN ekak ganna ekapaypal behe legally...company eka US thibbath paypal account eka handle karana kena US resident kenek wenna one...hora docs deela balanna...stripe awlak ne..
LLC eka physically operate wenne nethi wunata api US walata sale ekak karanwanm eka e state eke economic nexus ekata ahu wenne nedda??LLC ekakadi USA wala business eka physically operate wenne nattan tax gewanna one naha, yearly gewanna one state fee and agent fee
USA widihata paypal leagally hadanawanam danata mata hambuna ekama method eka USA wala ITIN ekak ganna eka
උබලටත් මූ කියන ඒව ඇත්තනෙ ඉතිංOka witharak newe
yearly fees thiyenawa .thawa tax gewannath ona...
ubata ohoma hithenawa nan ($500) loku ganak kiyala...uba thama USA company ekak register karanna ready na putha.
උබලටත් මූ කියන ඒව ඇත්තනෙ ඉතිං. මේ යකා මේ ආතල් එකක් බන් ගන්නෙ. මූ තාම ol වත් කරල නැති එකෙක්ද කොහෙද. ටික්ටොක් මගුලුයි එක එකාගෙ මෙලෝ වැඩක් නැති video කෑලියි කිරියෙ share කර කර ඔහේ ඉන්න ඩයල් එකක්.
හැබැයි ටික් ටොක් කරන කෙල්ලෙන්ගෙ පුස්කාපු ජංගිවල හිල් ගාන වගේ නම් හරියටම කියයි ඕක.ඇමරිකාවෙයි, ජර්මනියෙයි, ලෝකෙ හැමතැනමයි බිස්නස් රෙජිස්ටර් කරලා කාඩ් හදලා තියෙනව කියන්නෙ. ඒ උනාට පුක හෝදන හැටිත් මේකෙ අහන්නෙ නැතුව දන්නෙ නෑ.