VAS, pop-up මගඩියට විරුද්ධව අපිට TRCL එකට පෙත්සමක් දාන&#35

tennakoon.profes

Junior member
  • Jan 1, 2011
    92
    4
    8
    VAS, pop-up මගඩියට විරුද්ධව අපිට TRCL එකට පෙත්සමක් දාන&#35

    Hama masema VAS walata salli kapagannawa, call kalama koheda yanne malle pol uththara denawa. oyalatat ehema wela tiyanawada? mata saha mama ahana hamotama wage VAS kiyala salli kapena tiyanawa. ekko game ekakata nattam api ahalawat nati moviesite ekakata.mulu lankawema mehema kalama ki kotiyak hoyaganna puluwanda? me VAS magadiyata api monawahari karanna oni.
     

    tennakoon.profes

    Junior member
  • Jan 1, 2011
    92
    4
    8
    ekanam aththa bro dialog kiyanne hora guhawak.. eth ape anudanumak natuwa pop-up click kala kiyala salli kapanne kohomada? adugane oya apps hadana companies dialog wala registerwat wela ati neda? oni kenekta oni app ekak hadala dialog,etisalat etc masika bilpathen kapenna danna puluwanda?
     

    LazyLizard

    Well-known member
  • Aug 27, 2015
    59,445
    14,448
    113
    11
    කටුකරෝලගම
    ගොඩක් ඒවගේ බන් close Button එක click කරාම active වෙන්න හදල තියෙන්නෙ. මම නං මොකක් හරි දැක්කොත් window එක පිටින්ම close කරල දානව.
     

    tennakoon.profes

    Junior member
  • Jan 1, 2011
    92
    4
    8
    mobile phone sim machan. postapaid nattam prepaid sim gana. Value Added Services(VAS) kiyala hama masema kiyak hari bilata dala ewanawa. ekata network bedayak naha, godakma enne Dialog saha Etisalat paribodikayanta tamai.
     

    tennakoon.profes

    Junior member
  • Jan 1, 2011
    92
    4
    8
    ගොඩක් ඒවගේ බන් close Button එක click කරාම active වෙන්න හදල තියෙන්නෙ. මම නං මොකක් හරි දැක්කොත් window එක පිටින්ම close කරල දානව.

    mamat ehematamai bro karanne. adware okkama dagena inne. popups ennema naha. a wunata bilata awilla. ahuwama customer care ekata hariyata pilithurak dennat baha. eyala kiyanne mama active kara kiyala. a wunata mama dananwa mage atin ehema deyak wune naha kiyala. mama ahapu godak ayata oya dema wela tiyanawa.
     

    tennakoon.profes

    Junior member
  • Jan 1, 2011
    92
    4
    8
    මම Etisalat එකට call කරල අහුව pop-ups වලට charge වෙන්නෙ කොහොමද කියල, එයාල කියනව මම paying website එකකට ගියාම එයාල මගෙ number එක register කරන් Etisalat එකට කියනවලු payment කරන්න කියල, එතකොට මගෙ Bill එකෙන් එම මුදල deduct වෙනවලු. මම අහුව එතකොට එම paying websites, Etisalat වල Register වෙලාද කියල, එහෙමත් නැහලු! මම අහුව එතකොට මට කඩෙන් හාල්, පොල් අරන් request කරන්න බැරිද මගෙ bill එකෙන් deduct වෙන්න කියල, එයල දුරකතනය විසන්ධි කලා.
    I really don't understand what is going on here. is it legitimate to pay without the customer permission to a website which is not even register in their Network? it seems that anyone can request a mobile carrier to pay for anything without knowing the customer and Unfortunately the mobile carrier cannot stop even they want to!Lol... Bullshit,
    It is a tragedy to a customer who does not have a sound knowledge on technology.