mata 11000 ganna puluwan hoda vga card ekak kiyanawada.plz heta gannawa
malinrock Member May 24, 2007 9,093 580 0 38 colombo Nov 20, 2009 #1 mata 11000 ganna puluwan hoda vga card ekak kiyanawada.plz heta gannawa
kalhara.rokz Well-known member Apr 25, 2008 6,804 1 1,851 113 ගෙදර තමයි බං Nov 20, 2009 #3 Nvidia 8600 GT
DJANURADHA@mp3 Well-known member Dec 30, 2007 17,469 362 83 nOw in EK family Nov 20, 2009 #4 magenam tyenne 8500 Gt machan
snoop Well-known member Sep 5, 2006 5,892 997 113 New York, USA Nov 20, 2009 #7 HIS RADEON 4670. meka hodai mage bro use karanneth oka.
L lasankandy Well-known member Jul 18, 2009 32,780 34,254 113 KY Nov 20, 2009 #8 9600gt eka th dan ati 10000ta wage
dinukap4 Well-known member Mar 18, 2008 10,896 274 83 Nov 20, 2009 #9 snoop said: HIS RADEON 4670. meka hodai mage bro use karanneth oka. Click to expand... OT-Apoo pow ban yo bro ur usin a GTX260z and yo bro a 4670 And u better go for a 9600GT for 11K```
snoop said: HIS RADEON 4670. meka hodai mage bro use karanneth oka. Click to expand... OT-Apoo pow ban yo bro ur usin a GTX260z and yo bro a 4670 And u better go for a 9600GT for 11K```