mage machine eke menna me massage eka enava.mokada mekata karanne
pdrmatara Member Oct 29, 2008 883 434 0 සිහින ලෝකයේ Apr 15, 2011 #1 mage machine eke menna me massage eka enava.mokada mekata karanne Attachments win 7 prob.jpg 62.6 KB · Views: 48
Malinga Well-known member Jul 20, 2006 61,301 1,013 113 Apr 15, 2011 #2 oyaage hard disk eke bad sectors thiyanava da? ehema naththum Partition Structure eke, MBR vala etc. gataluvak vennath puluvan. mulin ma errors check karala balanna hard eke. koi ekatath vadagath data backup karaganna. Last edited: Apr 15, 2011
oyaage hard disk eke bad sectors thiyanava da? ehema naththum Partition Structure eke, MBR vala etc. gataluvak vennath puluvan. mulin ma errors check karala balanna hard eke. koi ekatath vadagath data backup karaganna.
M Mathupala. Junior member Dec 28, 2010 393 21 18 Apr 15, 2011 #3 මචන් hard eke bad sectors awlilla wage nattam HW problm 1k .. wadagath files tiyanawa nam kokaath backup 1k dapung
මචන් hard eke bad sectors awlilla wage nattam HW problm 1k .. wadagath files tiyanawa nam kokaath backup 1k dapung
M Mathupala. Junior member Dec 28, 2010 393 21 18 Apr 15, 2011 #4 මචන් hard eke bad sectors awlilla wage nattam HW problm 1k .. wadagath files tiyanawa nam kokaath backup 1k dapung
මචන් hard eke bad sectors awlilla wage nattam HW problm 1k .. wadagath files tiyanawa nam kokaath backup 1k dapung
M Mathupala. Junior member Dec 28, 2010 393 21 18 Apr 15, 2011 #5 මචන් hard eke bad sectors awlilla wage nattam HW problm 1k .. wadagath files tiyanawa nam kokaath backup 1k dapung
මචන් hard eke bad sectors awlilla wage nattam HW problm 1k .. wadagath files tiyanawa nam kokaath backup 1k dapung
pavithra_uk Well-known member Oct 6, 2009 53,560 22,255 113 Gotland Apr 15, 2011 #6 May be SMART error trip. (Bad sectors, read/write error, or any other hardware failure) try these: Download HDTune from this link: http://www.hdtune.com/files/hdtune_255.exe then install it and run it. post screenshot of HDTune's Health section tab.
May be SMART error trip. (Bad sectors, read/write error, or any other hardware failure) try these: Download HDTune from this link: http://www.hdtune.com/files/hdtune_255.exe then install it and run it. post screenshot of HDTune's Health section tab.
pdrmatara Member Oct 29, 2008 883 434 0 සිහින ලෝකයේ Apr 15, 2011 #7 adee mama me hard disk eka aran masayak na ne machansla.1tb hard disk ekak.bad sector enna puluvanda mechchara ikamanta
adee mama me hard disk eka aran masayak na ne machansla.1tb hard disk ekak.bad sector enna puluvanda mechchara ikamanta