WINDOWS 7 HARD DISK PROBLEM

pdrmatara

Member
Oct 29, 2008
883
434
0
සිහින ලෝකයේ
mage machine eke menna me massage eka enava.mokada mekata karanne
 

Attachments

  • win 7 prob.jpg
    win 7 prob.jpg
    62.6 KB · Views: 48

Malinga

Well-known member
  • Jul 20, 2006
    61,301
    1,013
    113
    oyaage hard disk eke bad sectors thiyanava da? ehema naththum Partition Structure eke, MBR vala etc. gataluvak vennath puluvan. mulin ma errors check karala balanna hard eke. koi ekatath vadagath data backup karaganna.
     
    Last edited:

    Mathupala.

    Junior member
  • Dec 28, 2010
    393
    21
    18
    මචන් hard eke bad sectors awlilla wage nattam HW problm 1k .. wadagath files tiyanawa nam kokaath backup 1k dapung :yes:
     

    Mathupala.

    Junior member
  • Dec 28, 2010
    393
    21
    18
    මචන් hard eke bad sectors awlilla wage nattam HW problm 1k .. wadagath files tiyanawa nam kokaath backup 1k dapung :yes:
     

    Mathupala.

    Junior member
  • Dec 28, 2010
    393
    21
    18
    මචන් hard eke bad sectors awlilla wage nattam HW problm 1k .. wadagath files tiyanawa nam kokaath backup 1k dapung :yes: