machanla mama lagadi windows 8 damma mama download karapu ekak neme yaluwek dunna dvd ekakin eke install karanakota godak versions pennanawa. mama eken windows 8 pro install kare. dan tiyana prashne meka activate karaganna software kallak hoyaganna baruwa inne. pahala tiyana 2 try kara eth not activated kiyala properties pennane. please ubala me wade godadagaththa software kallak tiyanam link ekak denna. OS ekama down karaganna link ekak neme crack eka witharak tibunama athi. 

uba dala tiyana anith eka download karagena balala dan kiyannam
windows activated kiyala watenawa. thanks a lot machan rep4+