Windows 8 activate??

Bender

Member
Aug 18, 2009
4,920
286
0
Robot Arms Apartments
machanla mama lagadi windows 8 damma mama download karapu ekak neme yaluwek dunna dvd ekakin eke install karanakota godak versions pennanawa. mama eken windows 8 pro install kare. dan tiyana prashne meka activate karaganna software kallak hoyaganna baruwa inne. pahala tiyana 2 try kara eth not activated kiyala properties pennane. please ubala me wade godadagaththa software kallak tiyanam link ekak denna. OS ekama down karaganna link ekak neme crack eka witharak tibunama athi. :)

10miftd.jpg
 

Dr. NAC

Well-known member
  • Nov 6, 2011
    5,394
    808
    113
    8° 21′ 0″ N, 80° 23′ 0″ E
    crack දාන්න එපා මචං.ඒවගෙන් activate උනා කියලා පෙන්නුවට ඇත්තටම activate වෙන්නේ නෑ.
    ඊළඟට අනිත් customization කරන්න තව software හොයන්න වෙනවා.
    මං active කලේ
    මේ thread එකේ තියෙන විදියට.
    ඒත් දැන්නම් මේ kms servers වැඩ කරනවදනම් දන්නේ නෑ.පොඩ්ඩක් try කරලා බලපන්.


    34223731.jpg