What do you guys reckon, comparing to our trains..?
මැදට ගත්තම ලේසීනේලංකාවේ නම් කොහොම හරි කෙල්ල ඇතුලට ඇදල ගන්නවා.
ලංකාවේ නම් කොහොම හරි කෙල්ල ඇතුලට ඇදල ගන්නවා.
ඒක ඇත්ත.ලංකාවේ නම් කොහොම හරි කෙල්ල ඇතුලට ඇදල ගන්නවා.
ගෑනු only පෙට්ටියක් වෙන්න ඇතිලංකාවේ නම් කොහොම හරි කෙල්ල ඇතුලට ඇදල ගන්නවා.
මට ඔහොම එල්ලිලා යද්දි නින්ද ගිහිල්ලත් තියෙනවා.math ohoma ghin tynwa ban, kipa sarayakma (2017 - 2020)
attatama ban athe waanguwa (haiya) nathi wela atha hiri wateddi watila marei kiyala hithenawa.
truely a near death experience
hammatasiri ban e mkda, faint welada nattam mahansiyata da?මට ඔහොම එල්ලිලා යද්දි නින්ද ගිහිල්ලත් තියෙනවා.![]()
mahansiyata. mama issara night dekak eka para adda office eke. gedara ena gaman ninda giya ellila ena gaman,hammatasiri ban e mkda, faint welada nattam mahansiyata da?
machn same here, math DMS eke wada karana kaale, ude 8ta wada karanna aran, pahuwada ude wenakam adala, pandara 4-7 wage nidagena (ninda yanne na stress ekata) aharunama aga gahenawa, ac eke htyata aga hodanne nathuwa inne. toothbrush ekak bag eke tynwa by default. e brush eka adatath backpack eke tynwa.mahansiyata. mama issara night dekak eka para adda office eke. gedara ena gaman ninda giya ellila ena gaman,![]()
![]()
දැන් ඉන්න ෆෙමිනිස්ට් හුත්තියො ගැන නං දන්නෙ නෑ. ඒත් ඉස්සර ඉස්කෝලෙ යන කාලෙ වැඩිපුර යන්නෙම ෆුට් බෝඩ්. කෙල්ලොන්ව මොනවා හරි කරලා දානව බස් එක ඇතුලට. ෆුට් බෝඩ් එකේ තියාගෙන ඇවිල්ල ඒ කාලෙ කෙල්ලෝ කී දෙනෙක් සෙට් වුනාද? එක දවසයි එහෙම අරන් එන්න ඕනෙ, අනිත් දවසේ ඔටෝම ලයින් වෙනවලංකාවේ නම් කොහොම හරි කෙල්ල ඇතුලට ඇදල ගන්නවා.
දැන් ඉන්න උන්ට මොකෙක්වත් නැතිවෙන්න මේක තමයි හේතුව. අනිත්වා පුලුවන් නං මේක බැරිවෙන්න බෑනෙ.සම අයිතිවාසිකම් ඉල්ලන් එද්දී ඔහොම කරන්න ඕන..![]()
math ohoma ghin tynwa ban, kipa sarayakma (2017 - 2020)
attatama ban athe waanguwa (haiya) nathi wela atha hiri wateddi watila marei kiyala hithenawa.
truely a near death experience