Work from home වැඩ කරන කට්ටිය ඉන්නවද US ,UK company වලට

newmember200

Active member
  • Nov 28, 2021
    156
    203
    43
    machanla,

    US, UK wage company walata work karana kattiya innwada mehe idan wada karana? AVG salary kohomda ban? 2000$ wage set wena ewath thiyeda ?

    External auditing , IT paththen ahema
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,650
    75,709
    113
    machanla,

    US, UK wage company walata work karana kattiya innwada mehe idan wada karana? AVG salary kohomda ban? 2000$ wage set wena ewath thiyeda ?

    External auditing , IT paththen ahema
    oya WFH karana kariyo try karanwa lankawe salary ekata wada tikak wadiyen denna. But unge oya position ekata offer karana salary eka godak wadi wenna puluwan. Oka tama aula.

    Mata chance eka hambune mama nego kala SG wala salary eka lankawe indan ganna. But langadi manager kiwa eka goda daapu dawaswala HR ekey un ehema gemak adala tibba lankawe unta ochara gewanne ne kiyala.

    So it's all about how you negotiate.
     

    Nidarshana_k

    Well-known member
  • Feb 19, 2022
    29,869
    1
    51,843
    113
    ප*යාගල
    sorry.com
    oya WFH karana kariyo try karanwa lankawe salary ekata wada tikak wadiyen denna. But unge oya position ekata offer karana salary eka godak wadi wenna puluwan. Oka tama aula.

    Mata chance eka hambune mama nego kala SG wala salary eka lankawe indan ganna. But langadi manager kiwa eka goda daapu dawaswala HR ekey un ehema gemak adala tibba lankawe unta ochara gewanne ne kiyala.

    So it's all about how you negotiate.
    Mama hithan hitiye skills and qualified nm industry salary denawa kiyala mehe idan wfh krna untath. Balan giyama unuth case ne bn. Negotiate krnna purudu wenna one
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,650
    75,709
    113
    Mama hithan hitiye skills and qualified nm industry salary denawa kiyala mehe idan wfh krna untath. Balan giyama unuth case ne bn. Negotiate krnna purudu wenna one
    Pissuda ban. Hama ekama system manupilate karanna tama balanne. Godak welata Indian pakek gaawila innakota un komath low salaries denna tama yanne.

    Also ekama company ekey unath country to country (office tibbath) salaries different. Salary eka decide wenne COL eka uda.
    Example: France wage ratawal wala SW unge salary lankawe unge salary walata kittui kiyala mage yaluwek kiwwa. reason lower cost of livign. But in SG you get higher salary.
     

    BumbleB

    Well-known member
  • Jun 24, 2020
    710
    1,243
    93
    2000$ wage set wena ewath thiyeda ?
    මේ ගාන ගන්න නම් පිටරටක එකක රිමෝට් වැඩ කරන්න ඕනෙ නෑ, ලංකාවෙ ඒව තියෙනව ඔය ගණන් ගෙවන. මn රිමෝට් ඉන්ටර්වීව් ගියා ඩුබායි / Singa ඒව සෙට් එකකට, මම 4000USD + ඉල්ලුවෙ, ගාණ නම් දෙන්නම් කිව්වා සමහර ඒවයින්. ඒත් ලොකු අසයින්මන්ට්ස් දුන්නා කරන්න කියල, මට කම්මැලි හිතුනා.
     
    • Like
    Reactions: usa_nihaal

    usa_nihaal

    Well-known member
  • Aug 24, 2021
    4,717
    9,001
    113
    උස්සන්ගොඩ
    2000 singapore dollar gewanawa yaluwekuta..SE
    mage yaluwek inawa porata 7k SD hambnawa. pora ehe inne singamayi.. java karanne

    mage yaluwek inawa porata 7k SD hambnawa. pora ehe inne singamayi.. java karanne
    6year java spring kalaa ban. hodata weda kala mehe.. normal dial1k kana bona ekekuth neweyi.. mage ph1ta kela una waga denagena lankawata eddi ph1k genath dennam kiwa me yr end enawa kiwwa.. api pissu keliya ban hariyata wede kragatte ne, ape batch1 75%kma hodama ratawala.. hebeyi ithin wedima thogayak inne singa wala..
    ------ Post added on Aug 29, 2022 at 9:30 AM
     
    • Wow
    Reactions: Nidarshana_k

    analytics

    Well-known member
  • Jun 6, 2015
    1,348
    2,167
    113
    මම අදුරන dials 2ක් ලංකාවේ ඉදන් US company 2කට remote work කරලා ගන්නවා USD 5,000+ මාසික වැටුපක්. හැබැයි දෙන්නම එක්කෝ Apache project වල committership තියෙන හෝ blog ලියලා හොද online presence එකක් තියෙන උන්. yearly contract basis වැඩ. US company උනාට global workforce එකක් ඉන්නේ.

    තව UK වගේ ජොබ් හොයාගත්ත අය ඉන්නවා. ගාන දන්නේ නැහැ එත් අනිවා USD 4,000 ට වඩා වැඩි වෙන්න ඕනේ.