මුන්ගේ ගොන්කම නිසා නෙමෙයිද සිංහලු මේ ෆෝන් එක නැති කරගෙන තියෙන්නේ?

Heshan Daminda

Well-known member
  • Mar 13, 2009
    46,384
    1
    101,270
    113
    34
    Kalutara
    අපි කුරියර් එකකට බඩුවක් දීල ඇඩ්‍රස් දීලා අපි කියනකන් යවන්න එපා කිව්වම යවන්නේ නැතුව ඉන්නවද බන්? 🙄



     
    Last edited:

    AEG

    Well-known member
  • Jul 5, 2012
    3,528
    6,398
    113
    මටත් ඕකම හිතුන බං මේක බැලුවම. අමු මී හරක්. කෑෂ් ඔන් ඩිලිවරි කරනවද ලක්ෂ ගනන් බඩු.

    අනික අපි බාර දෙන උන් නෙමෙයි බඩු ඩිලිවරි කරන්නෙ. ඒ අතර කී දෙනෙක් අතට යනවද. ඩිලිවරි කරන්න එපා කිව්වට ඔය පනිවිඩේ මගදි ලොස් වෙන්න පුළුවන් ඕන තරම්.
     

    Heshan Daminda

    Well-known member
  • Mar 13, 2009
    46,384
    1
    101,270
    113
    34
    Kalutara
    මටත් ඕකම හිතුන බං මේක බැලුවම. අමු මී හරක්. කෑෂ් ඔන් ඩිලිවරි කරනවද ලක්ෂ ගනන් බඩු.

    අනික අපි බාර දෙන උන් නෙමෙයි බඩු ඩිලිවරි කරන්නෙ. ඒ අතර කී දෙනෙක් අතට යනවද. ඩිලිවරි කරන්න එපා කිව්වට ඔය පනිවිඩේ මගදි ලොස් වෙන්න පුළුවන් ඕන තරම්.
    video eka ain karagena neda fb eken?

    ko kalin eka?
    ------ Post added on Aug 25, 2023 at 8:35 PM
     

    Heshan Daminda

    Well-known member
  • Mar 13, 2009
    46,384
    1
    101,270
    113
    34
    Kalutara
    ignored accnt ekakne.


    මොකක්ද වෙලා තියෙන්නේ සල්ලි දෙන්නේ නැතුව හුකල පැනල ගිහින් ද
    ow, mun wikunanna kiyala phone ekak courier ekata bara deela. aru salli dala. salli danakan courier ekata kiyala yawanna epa kiyala. wena ekek awilla arunge nama kiyala genihilla parcel eka.
     

    Hyaenidae

    Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,041
    2
    54,820
    113
    ow, mun wikunanna kiyala phone ekak courier ekata bara deela. aru salli dala. salli danakan courier ekata kiyala yawanna epa kiyala. wena ekek awilla arunge nama kiyala genihilla parcel eka.
    ඌ සල්ලි දාල කිව්වට දාල නෑ බයර් ලක්ෂ 2 දැම්ම කියල කිව්වට පස්සෙ බැලුවම සෙලර්ගෙ අකවුන්ට් එකට කීයක්වත් ඇවිත් නෑලු. ඊටපස්සෙ පත්තුවෙලා කුරියර් එකට කතා කරල යවන්න එපා කියනකොට කුරියර් එකෙන් කියල වෙන කවුදෝ ඇවිත් පාර්සලේ පෝස්ට් කළේ එයාගෙ ෆෝන් ශොප් එකේ වැඩ කරන ළමයෙක් කියල ෆෝන් එක ආපහු ඉල්ලගෙන ගියා කියල :lol:
     

    charitha2011

    Well-known member
  • Jan 25, 2011
    16,610
    1
    32,362
    113
    - උඩරට -
    කුරීයර් එක මෙහෙමයි අයේ මුන්ට බඩු දෙන්න එපා කියලා පෝස්ට් එකක් සෝශල් මීඩීයා වයිරල් යැව්වා නම් උන් ගාන ගෙවලා නඩුව ක්ලෝස් කරයි 🤣 ප්‍රොන්ටෝ ලංකා නේද ,ඒ වගේ ඇහුනේ.
     

    Hyaenidae

    Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,041
    2
    54,820
    113
    කුරීයර් එක මෙහෙමයි අයේ මුන්ට බඩු දෙන්න එපා කියලා පෝස්ට් එකක් සෝශල් මීඩීයා වයිරල් යැව්වා නම් උන් ගාන ගෙවලා නඩුව ක්ලෝස් කරයි 🤣 ප්‍රොන්ටෝ ලංකා නේද ,ඒ වගේ ඇහුනේ.
    Edit: Pronto තමා
     

    Hyaenidae

    Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,041
    2
    54,820
    113
    කුරීයර් එක මෙහෙමයි අයේ මුන්ට බඩු දෙන්න එපා කියලා පෝස්ට් එකක් සෝශල් මීඩීයා වයිරල් යැව්වා නම් උන් ගාන ගෙවලා නඩුව ක්ලෝස් කරයි 🤣 ප්‍රොන්ටෝ ලංකා නේද ,ඒ වගේ ඇහුනේ.
    Pronto තමා

    0cmvOlE.png



    9p9UKJB.jpeg
     

    Chethiya Wijayawardhana

    Well-known member
  • Feb 17, 2016
    2,315
    3,922
    113
    නැහැ එහෙම කිව්වොත් එහෙම දවසක් දෙකක් ඇතුලත නම් තියාගනිවි
    නැත්නම් return කරනව
    ඒකත් ශුවර්ම කරන්න බැහැ
    උන්ට හිතුනොත් තියගන්නෙ නැහැ
     
    • Wow
    Reactions: Heshan Daminda

    malibu

    Well-known member
  • Oct 16, 2006
    2,599
    633
    113
    Singapore
    lankawe inne maha kalakanni minissu and moda minissu

    dan karanna thiyena hodama wade oka gatta eka kawadahari on karanawane. police complaint ekak dala thiyena eke court order ekak aran trc ekata order ekak gatta nam hari oka track karala allanna. easy game oka. ochchara kiyawanna deyak na. mageth oya wage seen ekak wela ohoma karala horu pitin alluwa
    ------ Post added on Aug 25, 2023 at 9:16 PM
     

    EON

    Well-known member
  • Nov 4, 2012
    3,309
    2,932
    113
    අපි කුරියර් එකකට බඩුවක් දීල ඇඩ්‍රස් දීලා අපි කියනකන් යවන්න එපා කිව්වම යවන්නේ නැතුව ඉන්නවද බන්? 🙄




    balapan horek wa allanna kiyala cctv eken wisthara dena widiya. display eke yana eka phone eken photo gahala, ekko video karala danawa. gon ali maha loku cctv reddawal danawa, eth dvr eke recording eliyata ganna method ekak na. patta gobbai
     
    • Haha
    Reactions: Heshan Daminda

    Heshan Daminda

    Well-known member
  • Mar 13, 2009
    46,384
    1
    101,270
    113
    34
    Kalutara
    lankawe inne maha kalakanni minissu and moda minissu

    dan karanna thiyena hodama wade oka gatta eka kawadahari on karanawane. police complaint ekak dala thiyena eke court order ekak aran trc ekata order ekak gatta nam hari oka track karala allanna. easy game oka. ochchara kiyawanna deyak na. mageth oya wage seen ekak wela ohoma karala horu pitin alluwa
    ------ Post added on Aug 25, 2023 at 9:16 PM
    policiyenda alluwe? kochchara kal giyada allanna?