ඔව් බන් කෑව එකාට තමා රස තේරෙන්නෙ !![]()
මම කාලා නෑ. ඒ උනාට මට වැටහෙනවා, ජීවිත කාලෙම බලාපොරොත්තුවෙන් හිටපු දෙයක් නැති උනහම දැනෙන විදිහ.

ඔව් බන් කෑව එකාට තමා රස තේරෙන්නෙ !![]()




..Hebei 100% nam 

ඈත්ත නෙ....







නෑම කියලා කියන්න අමාරු වෙන්න පුලුවන්.
හැබැයි, පුලුවන් උපරිමය කරන්න පුලුවන් නේ.
Aniwa..A ka eththa.......Hebei 100% nam
![]()

Thx Machanඇත්ත කතාව
10+

matath kelleck ne....


ඔය සබ්ජෙක්ට් එක මගෙත් එක්ක කම්පැටිබල් නෑ බං![]()
හොඳ ත්රෙඩ් එකක් වෙන්න ඕනෙ![]()

















අනේ Sorry බංaththa kathawa machan...but machan mama aththata aadaraya karapu kella mawa rawattuwa...me wage dewal kiyawana kota mata maara dukai ban![]()



REP ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Thamath innawa ban mata baha kiwwa kellek ayeth ai kiyala hithagena!!!!!!




සිරා කතාව බන්.. කෙල්ලන්ට බොරු කරනවට වඩා තනිකඩව ඉන්න එක හොඳයි..



Mata Oka therune Pahu wenakota, Mama den Thadikadaya 
Mata Oka therune Pahu wenakota, Mama den Thadikadaya
![]()


මේක නම් බොහොම වටිනවා. හැබැයි මට නම් ජොලියට කරන්න වත් කෙල්ලෙක් නම් හම්බුනේ නෑ. ඒ ඇයි දන්නේ නෑ.
rep++

