![]()
munta mokada wenne me
![]()
munta mokada wenne me
ara bate leakwuna neda
උඩ කරන්ට් වයර් එකක වදිනවා මම හිතන්නේara bate leakwuna neda
High voltage power yana line ekaka ga una wage
උඩ කරන්ට් වයර් එකක වදිනවා මම හිතන්නේ
ow ban mama oke full clip eka balala tiyenawa..currunt wadinawa ban..habai eake ara anitimata nagitala yana eka nam mataka ne hitiya..
http://www.liveleak.com/view?i=bc3_1345975509
ekek berenawa wage..
