Hard Drive Help

GTRZ

Administrator
Staff member
  • Apr 27, 2006
    19,480
    10,861
    113
    Permanent? partition delete kalama pennane naha. Naththan unplug karanna
     

    GTRZ

    Administrator
    Staff member
  • Apr 27, 2006
    19,480
    10,861
    113
    mata ona machan hard eka dead kerela danna ..:sorry::sorry: aith wadak ganna bari wenne..habai galawanna ba hard eka.....office eke podi case ekak unaa ban ekai..:dull::dull:

    Machine eka athule thiyeddima sure karala dead karanna nam baha machan danna widiyata. Data makanna witharai puluwan.
     

    GTRZ

    Administrator
    Staff member
  • Apr 27, 2006
    19,480
    10,861
    113
    ehema makuwoth wade mattu................software ekakwath nadda danne na ekapara flash kerela danna..:dull::dull: machine ekama..:dull:
    Hard eke firmware update karala crash karanna wage puluwan, eth recover karanna puluwan.
     

    awjas2621

    Well-known member
  • Dec 8, 2015
    10,180
    2,224
    113
    ගලවලා පුචිචලා,කොටලා,තලලා දාන්න,වෙන කරන්න දෙයක් නැහැ..මොකද තොරතුරැ ලෙසියෙන් මකන්න බැහැ..තොරතුරැ Shredder/format/ crash කරලා බලන්න..:rolleyes:
     
    Last edited:

    SunSilk

    Well-known member
  • Jan 3, 2016
    3,444
    201
    63
    Cardiff,UK
    ගලවලා පුචිචලා,කොටලා,තලලා දාන්න,වෙන කරන්න දෙයක් නැහැ..මොකද තොරතුරැ ලෙසියෙන් මකන්න බැහැ..තොරතුරැ Shredder/format/ crash කරලා බලන්න..:rolleyes:

    ehema ba ban me office eke hard ekak galawanna bane apita seal tiyala man baluwa....meka elakiri talk eke danna baida godak aya eke ina nisa daki meka..:dull::dull:
     

    awjas2621

    Well-known member
  • Dec 8, 2015
    10,180
    2,224
    113
    Last edited:

    awjas2621

    Well-known member
  • Dec 8, 2015
    10,180
    2,224
    113
    machan meka kelama boot wenneth nadda? windows filesuth delete wenawada..mata ehema wenna onaa.

    මෙිකෙන් තොරතුරැ ටික කැලි වලට ඉරලා මකලා දාන්න පුලුවන්..ආපහු රිකවරි කරන්න අමාරැයි..
     

    SunSilk

    Well-known member
  • Jan 3, 2016
    3,444
    201
    63
    Cardiff,UK
    මෙිකෙන් තොරතුරැ ටික කැලි වලට ඉරලා මකලා දාන්න පුලුවන්..ආපහු රිකවරි කරන්න අමාරැයි..

    mata aith boot wenne nathi wennath ona..aith windows dammata aulak nati wenne..