Permanent? partition delete kalama pennane naha. Naththan unplug karanna

aith wadak ganna bari wenne..habai galawanna ba hard eka.....office eke podi case ekak unaa ban ekai..

mata ona machan hard eka dead kerela danna ..aith wadak ganna bari wenne..habai galawanna ba hard eka.....office eke podi case ekak unaa ban ekai..
![]()
Machine eka athule thiyeddima dead karanna nam baha machan danna widiyata. Data makanna witharai puluwan.

machine ekama..
Hard eke firmware update karala crash karanna wage puluwan, eth recover karanna puluwan.ehema makuwoth wade mattu................software ekakwath nadda danne na ekapara flash kerela danna..machine ekama..
![]()
Hard eke firmware update karala crash karanna wage puluwan, eth recover karanna puluwan.
ගලවලා පුචිචලා,කොටලා,තලලා දාන්න,වෙන කරන්න දෙයක් නැහැ..මොකද තොරතුරැ ලෙසියෙන් මකන්න බැහැ..තොරතුරැ Shredder/format/ crash කරලා බලන්න..![]()


shredder ekak use karapan![]()
virus ekak dapan
machan eka kohomada kerenne?? okkoma data yanawada?aith recover kerenna baida?hard eka damage kerenna puluwanda eken..shredder damma kiyala mattu wenawada passe IT ewunta?
මම use කරනවා,shredder PC software එකක්..බෝහො දුරට තොරතුරැ ආපහු ගන්න බැහැ..
File Shredder
https://www.google.lk/?gfe_rd=cr&ei=4x0fV9SIN9fVoAOduIGwDg#q=shredder+software
මම use කරනවා,shredder PC software එකක්..බෝහො දුරට තොරතුරැ ආපහු ගන්න බැහැ..
File Shredder
https://www.google.lk/?gfe_rd=cr&ei=4x0fV9SIN9fVoAOduIGwDg#q=shredder+software
machan meka kelama boot wenneth nadda? windows filesuth delete wenawada..mata ehema wenna onaa.
මෙිකෙන් තොරතුරැ ටික කැලි වලට ඉරලා මකලා දාන්න පුලුවන්..ආපහු රිකවරි කරන්න අමාරැයි..