ලේසියෙන්ම YouTube සල්ලි හොයන ක්‍රමයක්

ZoomLine

Well-known member
  • Mar 13, 2017
    5,890
    626
    113
    ජයග්‍රාහී ලෙස යූ ටියුබ් චැනල් එක ටර්මිනේටඩ් කරලා මිත්‍ර වරුනි , මාස දෙකට $144 ක් ඇද්ද ඉතින් කොහොම හරි , මේ මාසේ තව 75ක් විතර එන්න තියෙද්දී කෙල වුනා .. අවුලක් නෑ ආයේ පටන් ගන්නවා :P
    $144ක් හෙව්වා කියන්නෙ ඉතින් ඒකත් ගොඩ නෙ මචන් :shocked:
    අනුන්ගේ විඩියෝ නිසා මහන්සියකුත් නැහැ නෙ :shocked::shocked:
     

    Robinhood wage ekek

    Well-known member
  • Feb 22, 2013
    20,698
    10,781
    113
    Sherwood වගේ තැනක
    ZoomLine:21416874 said:
    $144ක් හෙව්වා කියන්නෙ ඉතින් ඒකත් ගොඩ නෙ මචන් :shocked:
    අනුන්ගේ විඩියෝ නිසා මහන්සියකුත් නැහැ නෙ :shocked::shocked:

    Ow ithin, mata hithenne wadi tanhawata gihin thama kela une :( man anthima tika channel eke topic ekata adaala nathi 1 video ekak damma.. eka poddak aul giya :(
     

    TakaTakas

    Well-known member
  • Nov 20, 2014
    2,865
    1,008
    113
    ගෙදර
    විව්ස් 10000 ට වඩා තියන මේ වගේ හොර චැනල් තාම අවුලක් නැතිව තියනවද.මම එකක් හදල වීඩියෝ දාගෙන ආවා විව්ස් 4000 යි තියන්නෙ. 10000 සෙට් වෙද්දි චැනල් එකට බඩු හම්බ වෙයිද කියල දැන ගන්න ඕන නැත්නම් අපරාදෙ ඩේටා ටික. දන්න කෙනෙක් අදහසක් දාන්න.
     

    Helo1

    Well-known member
  • Sep 7, 2014
    2,782
    295
    83
    TrustWorld
    nn.jpg