Machans, driving license exam eken pass unama dena L certificate eken drive karanna puluwanda license thiyana kenek vehicle eke nathuwa?
YES Examiner pass kiyala gahala seal eka thiyenawanam eka license ekakma thamai
Machans, driving license exam eken pass unama dena L certificate eken drive karanna puluwanda license thiyana kenek vehicle eke nathuwa?
L board gahagena ubalage area ake witharak padinna puluwan. sahallu wahana padinawanan license tiyana kanek inna one. Bike dubble dala yanna ba. danna kanekgen hariyatama ahala balanna.
මේක වරදයි මචන්...රටේ ඕනෑම තැනක යන්න පුළුවන්...
මේක වරදයි මචන්...රටේ ඕනෑම තැනක යන්න පුළුවන්...
L බෝඩ් තියෙද්දී වාහනේක කොහේ ගියත් ලයිසන් තියෙන එකෙක් ඉන්න ඕනේ
balu machan
police ekek kiwe







ඒත් අපිට ලැබිල තියෙන්නේ එකම එක ජීවිතයයි, ඒකට හානි කරගන්න එපා..! 
ජය...!L බෝර්ඩ් තියෙනවනම් උබට පදින්න පුළුවන් උබගේ පදිංචිය අයත් බල ප්රදේශයේ විතරයි මචං, ලංකාව වටේම පදින්න බෑ
බයික් එකක් පදිනවානම් තනියම පදින්න පුළුවන්, පිටි පස්සේ තව එකෙක් දාගෙන පදින්න තහනම්
licence එක සැහැල්ලු වාහනම්, වෑන් එකක් වගේ පදිද්දී අනිවාර්යෙන්ම ඉස්සරහ ශීට් එකේ Driving licence තියෙන එකෙක් ඉන්න ඕනේ
උබ L permit ගහන් පදින හැම වාහනේම අනිවා ඉස්සරහ පස්සේ L බෝර්ඩ් එකක් ගහගන්නත් ඕනේ
පරිස්සමෙන් පැදහන් මචං, වාහනනම් ඕනි තරම් ගන්න පුළුවන් ජිවිත කාලෙමඒත් අපිට ලැබිල තියෙන්නේ එකම එක ජීවිතයයි, ඒකට හානි කරගන්න එපා..!
ජය...!

