නෑ දියුණු රටවල් වල දෙන්නෙ නෑ.
dan oya diabetes wage hamdama beheth ona ledakata unath, inna ratema doc kanake gen ganna ona neda prescription eka ethakota?Ow ekai case eka...
SL Prescription eka tibboth and patient physically e rate innwanam beheth ganna puluwan doca lanakwe ekata e rate prescription ekak denawa mama danna taramin...
Patient nettan prescription ekak tibbath ganna ba mama danna widihata western countries wala...

බේත් නැ කියන තෙර්ඩ් වලට ගුපියො දෙන උත්තර මේ, හොදම වැඩේ මුන්ට රැවටුන අරගල පොන්නයලට ගියා රජපක්ශලට කොරවන්ඩ අන්තිමට පැනඩෝල් පෙත්තත් නැ..
Dubai wala nm puluwnba ganna bung danna widiyata. Oya syrup Panadol nam puluwan
Beheth ewanna puluwan da bung ? dan me yana widiyata siri lanakwee beheth left seen ekake thiyanneDubai wala nm puluwn
Ape thathge yaluwkta high blood suger, insulin wadi wenna dena inject krna medicine mehe naa, (mehe tynw eka wena aadeshakayak ) e nisa dubai wala inna kenkta prescription ek ( medicine eke name ek witrd kohed) dunnhma hodama brand ekakin aran ewwaa.. ewa swiss brand ekk mehe s.asian countries wlta enna low budget wage ekakluudan oya diabetes wage hamdama beheth ona ledakata unath, inna ratema doc kanake gen ganna ona neda prescription eka ethakota?![]()
රට ඉන්න මිනිහෙක්ට මෙහෙ එකෙක්ව බේරන්න බැරි බව ඔබේ කුරිම්බැට්ටි මොළේට තේරෙන්නේ නැද්ද ?
බෙහෙත් විතරක් නෙවේ Consumables, Machines, Spare parts , Service parts, Skilled work forces , Service Engineers , Repair technicians, .......etc
ලොකු යාන්ත්රණයක් Heath Industry එක කියන්නේ.
කොළඹ මහ ස්පිරිතාලෙ ඕකට දැන් බේත් ඉල්ලෙයි,Bijjo
Heart case wage thiyena minissu innawa beheth walin duwana. E minissunta beheth nathi unoth kelawenawa. E wage ayawa beraganna puluwan beheth tika witharak deela
කාදිනල මීක් නැ මේවට, නේද සමනලයෝබේත් නැ කියන තෙර්ඩ් වලට ගුපියො දෙන උත්තර මේ, හොදම වැඩේ මුන්ට රැවටුන අරගල පොන්නයලට ගියා රජපක්ශලට කොරවන්ඩ අන්තිමට පැනඩෝල් පෙත්තත් නැ..
කාදිනලට රනිලගෙ බෙට් හම්බෙනකන් මීක් කියන්නෙ නැ..කාදිනල මීක් නැ මේවට, නේද සමනලයෝ![]()
ba ganna bung danna widiyata. Oya syrup Panadol nam puluwan
Ape me Canada wala inna yaluwage ge wife ta depression thiyanawa mehee idan beheth tika yawuwee months kihipayakata thawa ekake yanakota.
uge Doc lanakwe Park Hospital ekata enne Narahenpita. Mehe idan DHL karanneth na Beheth Loose tablets ehama.
Uta ehen ganna ba. Doc wa channel karanneth whatsapp, zoom call ekan lanakwe idan. mehee ewata ganna ba kiuwa
Ehan karanawa nam ehan ma doc kanake ganna ona seen ekake thiyanne
beheth ganna ona nam India idan ena ekake gen puluwan ganna mama hithanne
oww ithin Indiawa ne bung
------ Post added on Dec 14, 2022 at 2:34 PM
