පවුලේ එකෙක් හරි පිටරටකට යවපල්ලා

malakadss

Well-known member
  • Mar 8, 2009
    22,865
    1
    36,597
    113
    xxx
    මෙහෙත් බෙහෙත් පට්ට ගණන්. අනික ඉතින් ඔසී තුන්ඩුවකට විතරයි හුගක් බෙහෙත් දෙන්නේ. පාමසියෙන් ගන්න පුලුවන් පෑනඩෝල්, කෑස්ස පෑනි වගේ පොඩි දේවල් තමා
     

    acryan

    Well-known member
  • Oct 11, 2012
    9,684
    9,334
    113
    නෑ දියුණු රටවල් වල දෙන්නෙ නෑ.
    Ow ekai case eka...

    SL Prescription eka tibboth and patient physically e rate innwanam beheth ganna puluwan doca lanakwe ekata e rate prescription ekak denawa mama danna taramin...

    Patient nettan prescription ekak tibbath ganna ba mama danna widihata western countries wala...
    dan oya diabetes wage hamdama beheth ona ledakata unath, inna ratema doc kanake gen ganna ona neda prescription eka ethakota? :confused:
     

    Max_r

    Well-known member
  • May 10, 2007
    13,245
    1
    16,106
    113
    බෙහෙත්, එවන්න යවන්න කේස් නෙහ් බන්...
    මැරිලා යන්න වෙන්නෙ දූපතෙ ඇතුලෙ... :(
     
    • Sad
    Reactions: JokerFan

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    අරගල පොන්නයන්ගෙ විලාපය DHL කොරල එවන්ඩ දෙයි ඉස්සරහට බලාගෙන ඉදපිය ගොන් මීහරක..රජපක්ශලට කොරන්ඩනෙ ගියෙ දැන් සැපද ??🤣🤣🤣🤣🤣🤣
     

    vibhashana

    Well-known member
  • Aug 26, 2015
    7,079
    12,490
    113
    ලග පාත
    අරගල පොන්නයන්ගෙ විලාපය DHL කොරල එවන්ඩ දෙයි ඉස්සරහට බලාගෙන ඉදපිය ගොන් මීහරක..රජපක්ශලට කොරන්ඩනෙ ගියෙ දැන් සැපද ??🤣🤣🤣🤣🤣🤣
    හායි ගුපියෝ🤭🤭 සමනල්.. හැගුමන් අතරේ ......🤭🤭🤭
     
    • Haha
    Reactions: shenat

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    හායි ගුපියෝ🤭🤭 සමනල්.. හැගුමන් අතරේ ......🤭🤭🤭
    බේත් නැ කියන තෙර්ඩ් වලට ගුපියො දෙන උත්තර මේ, හොදම වැඩේ මුන්ට රැවටුන අරගල පොන්නයලට ගියා රජපක්ශලට කොරවන්ඩ අන්තිමට පැනඩෝල් පෙත්තත් නැ..
     
    • Haha
    Reactions: vibhashana

    Mazerunnerr

    Well-known member
  • Feb 3, 2022
    1,149
    1,260
    113
    dan oya diabetes wage hamdama beheth ona ledakata unath, inna ratema doc kanake gen ganna ona neda prescription eka ethakota? :confused:
    Ape thathge yaluwkta high blood suger, insulin wadi wenna dena inject krna medicine mehe naa, (mehe tynw eka wena aadeshakayak ) e nisa dubai wala inna kenkta prescription ek ( medicine eke name ek witrd kohed) dunnhma hodama brand ekakin aran ewwaa.. ewa swiss brand ekk mehe s.asian countries wlta enna low budget wage ekakluu
     
    • Like
    Reactions: acryan

    kandahar

    Well-known member
  • Mar 19, 2011
    13,430
    17,410
    113


    රට ඉන්න මිනිහෙක්ට මෙහෙ එකෙක්ව බේරන්න බැරි බව ඔබේ කුරිම්බැට්ටි මොළේට තේරෙන්නේ නැද්ද ?

    බෙහෙත් විතරක් නෙවේ Consumables, Machines, Spare parts , Service parts, Skilled work forces , Service Engineers , Repair technicians, .......etc

    ලොකු යාන්ත්‍රණයක් Heath Industry එක කියන්නේ.

    Bijjo
    Heart case wage thiyena minissu innawa beheth walin duwana. E minissunta beheth nathi unoth kelawenawa. E wage ayawa beraganna puluwan beheth tika witharak deela
     
    • Like
    Reactions: gnilukshi

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    Bijjo
    Heart case wage thiyena minissu innawa beheth walin duwana. E minissunta beheth nathi unoth kelawenawa. E wage ayawa beraganna puluwan beheth tika witharak deela
    කොළඹ මහ ස්පිරිතාලෙ ඕකට දැන් බේත් ඉල්ලෙයි,
     

    vibhashana

    Well-known member
  • Aug 26, 2015
    7,079
    12,490
    113
    ලග පාත
    බේත් නැ කියන තෙර්ඩ් වලට ගුපියො දෙන උත්තර මේ, හොදම වැඩේ මුන්ට රැවටුන අරගල පොන්නයලට ගියා රජපක්ශලට කොරවන්ඩ අන්තිමට පැනඩෝල් පෙත්තත් නැ..
    කාදිනල මීක් නැ මේවට, නේද සමනලයෝ 🤭
     

    speedmalli

    Well-known member
  • Nov 22, 2011
    21,620
    17,705
    113
    Auckland
    ba ganna bung danna widiyata. Oya syrup Panadol nam puluwan

    Ape me Canada wala inna yaluwage ge wife ta depression thiyanawa mehee idan beheth tika yawuwee months kihipayakata thawa ekake yanakota.

    uge Doc lanakwe Park Hospital ekata enne Narahenpita. Mehe idan DHL karanneth na Beheth Loose tablets ehama.

    Uta ehen ganna ba. Doc wa channel karanneth whatsapp, zoom call ekan lanakwe idan. mehee ewata ganna ba kiuwa

    Ehan karanawa nam ehan ma doc kanake ganna ona seen ekake thiyanne :no:

    beheth ganna ona nam India idan ena ekake gen puluwan ganna mama hithanne


    oww ithin Indiawa ne bung :baffled::baffled:
    ------ Post added on Dec 14, 2022 at 2:34 PM

    Pissuda oi doctor kenek gawata gihin lede gana kiwama prescriptions aran ganna thiyenne.

    Nikan nam denne na

    Mula idanma wade chora karan wage :lol:

    Canada has subsidized healthcare