දුහ් පරයා. මේකි මයෙඅනේ මම එන්නම් ඔයත් එක්ක තනියට පාරේ ඇවිදින්න
ලිංගික අතවරයක් කරනව නම් APi එක මොකක්ද?

apita one widihata kellkwa generate karaganna thibbanm neh![]()
mama baluwe aththa manussayekma le ata mas nahara walin hadaganna kramayak thibbanm kiyala.Generate karaganna nam puluwan kollekda kellekda kiyala sure karanna ba ithin generate wenakam
mama baluwe aththa manussayekma le ata mas nahara walin hadaganna kramayak thibbanm kiyala.
Eka karannath kellek one neEka thamai mamath kiwwe. Generate wunata passe ultrasound ekak karala thama balanna wenne kollekda kellekda kyl
Ow ithin eka hariEka karannath kellek one ne
Ah mata danui theruneEka thamai mamath kiwwe. Generate wunata passe ultrasound ekak karala thama balanna wenne kollekda kellekda kyl
Prompt එකට Dialogues දෙන්නෙ සිංහල අකුරු වලින් ද?flow eken