AI වීඩියෝ එක දැකලා නිශ්චල සිත චංචල උනා

MAXPANE7

Well-known member
  • Apr 17, 2021
    2,534
    3,292
    113
    අනේ මම එන්නම් ඔයත් එක්ක තනියට පාරේ ඇවිදින්න
     
    • Wow
    Reactions: saja

    Rick Sanchezz

    Well-known member
  • Dec 19, 2020
    7,244
    11,157
    113


    ලිංගික අතවරයක් කරනව නම් APi එක මොකක්ද?

    Wayasaka set eken Adminta berumak netuwa eti 😂🙏

    image-2026-01-23-170103380.png
     

    SudaW

    Well-known member
  • May 1, 2025
    403
    311
    63
    flow eken
    Prompt එකට Dialogues දෙන්නෙ සිංහල අකුරු වලින් ද?
    නැත්ත singlish වලින් type කරලද?
    Camera movements වලට හොඳ tweaks or prompts දන්නවද?
    E.g. - shallow depth of field keeping focus on the woman.