Dialog Air Fibre Speed?

damith144

Well-known member
  • Dec 7, 2021
    898
    324
    63
    Matath sms eka awa giya mase free upgrade wenna puluwn kiyala Air fibre ekata. Heta gihin balanna one. Mata thiyenne 4g prepaid router ekak. Me connection eka 10 years wage.
     
    • Love
    Reactions: Blogerwiki