Need os help

Malinga

Well-known member
  • Jul 20, 2006
    61,301
    1,013
    113
    Windows 7 danna puluvan. habai ithin oyaa pavichchi karana software Windows 7 vala vada karanava da kiyala balanna venava. eeta amatharava oyaa Internet yanna pavichchi karanne Modem ekaknum eekata adaala drivers thiyanava da balannath oona. thava oyaa pavichchi karana anikuth device thiyanavanum eevata Windows 7 drivers thiyanava da kiyala balanna vai.
     

    Malinga

    Well-known member
  • Jul 20, 2006
    61,301
    1,013
    113
    machan windows 7 download karaganna wediyak keyanna

    oyaata torrent valin download karanna puluvan da? ehemath naththum rapidshare.com, hotfile.com vage eevala premium account thiyanava da? ehema naththum ithin mediafire.com vage links thamai hoyaganna venne
     

    HML

    Well-known member
  • Oct 25, 2008
    4,260
    515
    113
    කළුතර/මතුගම
    Thanks you all
    000203F8.gif







     

    Malinga

    Well-known member
  • Jul 20, 2006
    61,301
    1,013
    113
    ha ha

    Credit 1 Malingata thamai :D
    oyahindane mama win 7 demme :yes:
    every time wein i switch on my pc i reminds u mate :rolleyes:

    ehema nae ithin. man nokivvath anith aya kiyanavane eeka :) Win7 honda nisaa hamooma dan kiyanne win7 danna kiyala :) oyaamane eeka hoyagena damme :) eeka nisaa kisi credit ekak mata nae :)