දැන් ඉන්න උන් OL ගණිතයත් කාල තියන්නේ . ගොඩක් ම ටියුෂන් වලින් . .
ඉස්සර OL වලට revision නෑ , paper class කියන ඒවා AL වලට වත් තිබ්බේ නෑ , OL ගණිතය වගේ එකකට tutes වත් දුන්නේ නෑ ..
දැන් ඒකට OL වල ඉදන් revision , paper class , පැය 12 seminar , මහා සම්මන්ත්රණ පාඩමෙන් පාඩමට ..
කිසි ගේමක් නැතුව ගොඩ දාන්න පුලුවන් OL ගණිතය කියන සරල කරපු විෂය මුන් ටික දැන් මාර ලොකු විෂයක් වගේ කරගෙන ඉන්නේ .
අනික දැන් ළමයිනට resources වැඩි . ඉස්සර අපිට තිබ්බේ class පොතයි අච්චු පොතයි .
දැන් ඉන්න උන්ට youtube video , zoom live , tutes , අනුමාන ප්රශ්න පත්ර , තව එක එකා විකුණන පොත් ...
ළමයි තනියම හිතන කාලය අඩුවෙලා class / social media එක්ක .. හිතල ඉගෙන ගන්න කාලය වෙනුවට ඔක්කොටම එක දිගට ටියුෂන් ගිහින් ගොඩ දාන මට්ටමට ඇවිත් .
ළමයි කරන්නේ විභාග දවස වෙනකන් කට අරගෙන ඉන්නව .. class වල උන් විභාග දවස වෙනකන් වක්කරනවා වක්කරනවා ඔක්කොම විෂය ටික .
විභාග දවස වෙද්දී ඉතුරු වෙන ටික තමයි මතක .
OL කාලේ ගණන් නම් අත ඇරලා තිබ්බේ . කරන්න දෙයක් තිබ්බේ නෑ.. අපේ පොත් වලට වඩා අර 1970 ගණන් වල ගණන් පොත් වල ඒවා කරේ . . ඒ කාලේ පට්ට text book ගණන් එහෙම . . පස්සේ මුන් ඕක ලේසි කරල ගණිතය අනිවාර්ය කරපු නිසා .. .
ගණන් අත ඇරලා අනිත් පාඩම් කරන ටික බැලුවේ . ගොඩක් උන් එහෙමයි මම දන්නා . දැන් උන් කටපාඩම් කරවනවා . ඒ කටපාඩම් කරන් ඒවා ට උන් කියන්නේ කෙටි ක්රම කියල . එහෙන් දාල මෙහෙන් දාල උත්තරේ ගන්නවා කියලා පාඩම් කරවනවා ඒ ඒ විදියට ගානක් ආවම .
පොඩි උන් ගණන් එන විදියි , හදන්න ඕන රටාවයි පාඩම් කරගන්නවා .. රටාව අමතක උනොත් ගණන් බෑ ඒ වගේ ඉගෙන ගත්ත එකාට.
ඕවා කරල AL ගිහින් සතියක් යද්දී හික් ගෑවෙනවා