Questions මේක ටිකක් අවුල් සමහරු බනී . මං කෙල්ලෙක් එක්ක සම්බන්ධයක් පටන් ගත්තා

mall_9n

Well-known member
  • Apr 19, 2026
    1,268
    3,012
    113
    ඒකිගෙ ලොකු ලස්සනක් නෑ. දැන් ඒකට මාස 6ක් වගෙ . මේ කාලෙටම මං ඔය අනිත් උන් වගෙ කෙල්ලොන්ව මෝල් කෙරිලි නෑ . මට නිකම් සෙට් නෑත් වගෙ එතකොට හිතෙනව මාව නිකම් අසහනකාරයෙක් වගේ හිතයි කියල . කොහොම හරි මේ ලගකදි මං ඒකිගෙන් htte photo එකක් ඉල්ලුව . මුලින් මුලින් බැ බැ කියල පස්සෙ එව්ව බන් මට සංසාරෙ කලිරුන වගෙ බන් ඒක දැක්කම ඒක හෙන කැතයි ( මේ වැල් බලල ඒව එක්ක සංසන්දනය කරල එහෙම නෙවෙ සාමාන්‍යයෙන් avg පෙනුමක් තියනවනෙ) අපිරිසිදු කම හින්දත් නෙවෙ ඒත් අවුල් බං ඒක මටත් අවුල් සෑහෙන්න . අපි දෙන්නම virgin මං එහෙම කරලනම් අතාරින්නෑ . මේක දැක්කම මර එහෙම හිතෙන එකකුත් නෑ වගෙ . මං ඒත් එහෙම මුකුත් කිව්වෙ නෑ හිත රිදෙයි කියල . ඒත් මට ඒක සෑහෙන අවුල . මට දැන් හිත රිදෙන්නැතුව ඕක ගැන නොකිය ශේපෙ කැපෙන්නත් හිතිල තියෙන්නෙ මොකද මං ඒකිව රූම් එක්කන් ගිහින්වත් නෑ අනික ඒ හින්ද වගකීමක් වගෙ එකකුත් නෑ. මට දැන් ඒකිව ලොකුවට දැනෙන්නෙත් නැ බන් ඒකෙන් පස්සෙ . මට හිත හදාගන්නම බෑ කියහන්කො

    stolen


     

    රෝසි ආච්චි

    Well-known member
  • Dec 10, 2011
    11,877
    26,330
    113
    s-l1200.jpg
    +
    61dTZuKWMML._AC_UF1000,1000_QL80_.jpg
    +
    images
    +
     

    Inigo Montoya

    Well-known member
  • Nov 15, 2025
    7,680
    14,835
    113
    35
    Spain
    පවු බන්, ඇවරේජ් ලුකින් කෙල්ලෝ. මට සිරාවටම දුක හිතුන. හැබැයි කළුවට තිබුනත් ෂේව් කරලා පිරිසුදුව ඉන්නවා නම් අවුලක් නැහැ. මොකද අපේ ගැජට් එකත් කරුවලේ පේන්නේ නැති තරන් කලුයි නෙ.
     
    • Love
    Reactions: AnuradhaRa

    max_pain

    Well-known member
  • Jul 5, 2025
    4,440
    8,579
    113
    Galaha
    ඕක හිතන්න එපා ලංකාවේ ඒවගෙ ලොකු වෙනසක් නැතිවඇති. අනික මෝල් උනාම බඩගාගෙන හිහින් දිව දන්නෙ උඹ. අල්ලලා දාහන් කෙල්ල හොඳනම් එච්චරයි.
     

    Naughtykolla48

    Well-known member
  • Nov 13, 2017
    12,695
    11,489
    113
    හඳට කිට්ටුව
    ඒකිගෙ ලොකු ලස්සනක් නෑ. දැන් ඒකට මාස 6ක් වගෙ . මේ කාලෙටම මං ඔය අනිත් උන් වගෙ කෙල්ලොන්ව මෝල් කෙරිලි නෑ . මට නිකම් සෙට් නෑත් වගෙ එතකොට හිතෙනව මාව නිකම් අසහනකාරයෙක් වගේ හිතයි කියල . කොහොම හරි මේ ලගකදි මං ඒකිගෙන් htte photo එකක් ඉල්ලුව . මුලින් මුලින් බැ බැ කියල පස්සෙ එව්ව බන් මට සංසාරෙ කලිරුන වගෙ බන් ඒක දැක්කම ඒක හෙන කැතයි ( මේ වැල් බලල ඒව එක්ක සංසන්දනය කරල එහෙම නෙවෙ සාමාන්‍යයෙන් avg පෙනුමක් තියනවනෙ) අපිරිසිදු කම හින්දත් නෙවෙ ඒත් අවුල් බං ඒක මටත් අවුල් සෑහෙන්න . අපි දෙන්නම virgin මං එහෙම කරලනම් අතාරින්නෑ . මේක දැක්කම මර එහෙම හිතෙන එකකුත් නෑ වගෙ . මං ඒත් එහෙම මුකුත් කිව්වෙ නෑ හිත රිදෙයි කියල . ඒත් මට ඒක සෑහෙන අවුල . මට දැන් හිත රිදෙන්නැතුව ඕක ගැන නොකිය ශේපෙ කැපෙන්නත් හිතිල තියෙන්නෙ මොකද මං ඒකිව රූම් එක්කන් ගිහින්වත් නෑ අනික ඒ හින්ද වගකීමක් වගෙ එකකුත් නෑ. මට දැන් ඒකිව ලොකුවට දැනෙන්නෙත් නැ බන් ඒකෙන් පස්සෙ . මට හිත හදාගන්නම බෑ කියහන්කො

    stolen




    We all have a history like this..
     

    olu bakka

    Well-known member
  • Aug 18, 2011
    22,840
    23,530
    113
    htt විතරක් එව්ව්ම කැතයි තමා. පොඩ්ඩ්ක් ඇගපත එක්ක දැක්කම තමා එකෙ ලස්සන පේන්නෙ. ලන්කාවෙ ඒව කොහොනත් ඔහොම තමා
    Anna ekayi machan.
    Virginlata thiyena prashna hutta kalu patada rosa patada wage ewa. Lol.
     

    Bumbzy

    Well-known member
  • Jul 20, 2015
    1,789
    1,976
    113
    Galle
    පිස්සු හුට්ටෙක්.... ඔවට වියදම් කරන්නේ මක්කටෙ... ඒ අයි පාවිච්චි කොරාපන්... කෙල්ලට කිව්වනම් ඉවරයි නේ උඹට පොටෝ ඒවන්න කලින් ඒ අයි වලින් හදලා එවන්න කියලා... මගේ නොම්බ්බරෙටත් එක්ක එවන්න කියාපිය...