වටගලයා කැමැති තරුන මන්ත්‍රීවරියන්ට හරි පාර පෙන්නන්න🤭🤭

tharakaf

Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,648
    75,695
    113
    ලාවට පුකටත් පොඩි තට්ටුවක් දානව, අඩු මූ ඉන්නෙම තරුන ගෑනු ටිකත් එක්කනෙ. හරිනි ගාවනම් ඉන්නෙ නෑ ඒකට ඉතින් මුකුත් කියන්න බෑ අපිටත් ඉන්න හිතෙන්නෙ නෑනෙ 🤭 🤭

     

    olu bakka

    Well-known member
  • Aug 18, 2011
    22,872
    23,558
    113
    යාලුවෙක් විදිහටවත් ගෑනියෙක්ව ආශ්‍රය කරල නැද්ද බන් මීට කලින්?
    උඹ බැඳපු එකෙක් කියල කියන්නෙ බොරුවට ද?
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,648
    75,695
    113
    යාලුවෙක් විදිහටවත් ගෑනියෙක්ව ආශ්‍රය කරල නැද්ද බන් මීට කලින්?
    උඹ බැඳපු එකෙක් කියල කියන්නෙ බොරුවට ද?
    ප්‍රසිද්ද තැන්වල වෙන ගෑනුත් එක්ක ඉඳාලා නැද්ද බන් උඹලා? ගෝඩේ උන්වගෙ අහුමුලුවල කිචි බිචි ගගා හිටියා විතරද? 🤭 🤭
     

    nul

    Well-known member
  • Aug 7, 2017
    3,761
    5,002
    113
    ප්‍රසිද්ද තැන්වල වෙන ගෑනුත් එක්ක ඉඳාලා නැද්ද බන් උඹලා? ගෝඩේ උන්වගෙ අහුමුලුවල කිචි බිචි ගගා හිටියා විතරද? 🤭 🤭
    ටොයියට ගෑනු පිරිමි යාලුකම් මැජික් වෙලා දැන් පොර ටෝක් දෙන්න එනව 😂😂 . ඉන්දරය ගෙ අයිය වගේ 😂😂😂 .
     

    planner123

    Well-known member
  • May 22, 2018
    8,937
    15,365
    113
    Oya wage ekak Namal kara nam balanna thibuna choon wena hati.
    Mu nam charter ekek. Podda athnam panic wenawa. Ara uge drivertath eka paarak booruwa kiyala banne camera ekak issarahama phone eken.
     
    • Haha
    Reactions: CohenLenstra

    sakuntha1996

    Well-known member
  • Jan 13, 2017
    11,383
    21,302
    113
    යාලුවෙක් විදිහටවත් ගෑනියෙක්ව ආශ්‍රය කරල නැද්ද බන් මීට කලින්?
    උඹ බැඳපු එකෙක් කියල කියන්නෙ බොරුවට ද?
    උඹ යාලුවන්ගෙ පුම්කෙන් අල්ලනවද 🤔
     

    CohenLenstra

    Well-known member
  • Jan 11, 2024
    1,506
    2,978
    113
    පක්ෂයේ ඡ්න්ද ලිස්ට් එකට අපේක්ෂකයෝ තෝරන කොට එහෙම, අපේක්ෂිකාවො ගැන සෑහෙන්න බලනවා ඇති ඩයල් එක. ලිස්ට් එකට නම දාගන්න ඉල්ලන ඕන දෙයක්.
     

    charitha2011

    Well-known member
  • Jan 25, 2011
    16,609
    1
    32,360
    113
    - උඩරට -
    ලාවට පුකටත් පොඩි තට්ටුවක් දානව, අඩු මූ ඉන්නෙම තරුන ගෑනු ටිකත් එක්කනෙ. හරිනි ගාවනම් ඉන්නෙ නෑ ඒකට ඉතින් මුකුත් කියන්න බෑ අපිටත් ඉන්න හිතෙන්නෙ නෑනෙ 🤭 🤭


    ඒකී වල් පාටයි හුට්ට කලු පාටයි
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,648
    75,695
    113
    ටොයියට ගෑනු පිරිමි යාලුකම් මැජික් වෙලා දැන් පොර ටෝක් දෙන්න එනව 😂😂 . ඉන්දරය ගෙ අයිය වගේ 😂😂😂 .
    අඩෝ අඩෝ බැඳලා වැඩි කල් නෑ නේද උඹ? දැන්ම කවුරුහරි අත පත ගෑවම වයිෆ් ඇවීල්ලා කියන්නෙ "අනේ එයා යාලුවෙක්, එහෙම තමා යලුවො" කියලද? 🤭 🤭