https://www.anthropic.com/news/claude-sonnet-5
Yeezus Well-known member Nov 20, 2024 4,923 1 6,795 113 Jun 30, 2026 #1 https://www.anthropic.com/news/claude-sonnet-5 Reactions: NRTG
thisNameIsForElakiri Well-known member Sep 2, 2017 9,658 10,237 113 Jun 30, 2026 #2 up Reactions: NRTG and Yeezus
Executer Awrudu Games 2017 - Winners Jan 24, 2013 19,761 6,200 113 🇨🇦🍁 Jul 1, 2026 #5 bump Reactions: NRTG
Nanosudha Well-known member Dec 28, 2012 5,165 4,937 113 Jul 1, 2026 #6 Fable na neh denne; fu**** Reactions: Error365! and NRTG
Yeezus Well-known member Nov 20, 2024 4,923 1 6,795 113 Jul 1, 2026 #8 Nanosudha said: Fable na neh denne; fu**** Click to expand... Long story short Fable කියන්නේ Mythos wrapper එකක් නේ ඉතින් AWS එකේ න් ( Claude Investor ) කියලා තියනවලු එකේ Guard Rails කඩන්න පුළුවන් Vulnerability එකක් හොයාගත්තා කියලා & ඒකෙන් Cyber Security Threats එන්න පුළුවන් කියලා. ඉතින් Government එකෙන් Seize කරලා model එක. Reactions: Nanosudha, bokaRaj and Emarald
Nanosudha said: Fable na neh denne; fu**** Click to expand... Long story short Fable කියන්නේ Mythos wrapper එකක් නේ ඉතින් AWS එකේ න් ( Claude Investor ) කියලා තියනවලු එකේ Guard Rails කඩන්න පුළුවන් Vulnerability එකක් හොයාගත්තා කියලා & ඒකෙන් Cyber Security Threats එන්න පුළුවන් කියලා. ඉතින් Government එකෙන් Seize කරලා model එක.
M MAXPANE7 Well-known member Apr 17, 2021 2,552 3,318 113 Jul 1, 2026 #9 සෝ න් න යෝ න් ගේ ජොබ් ඉවරයි?
O ozykolla Well-known member Jun 20, 2022 9,845 16,805 113 Jul 1, 2026 #10 MAXPANE7 said: සෝ න් න යෝ න් ගේ ජොබ් ඉවරයි? Click to expand... Reactions: Sonik Sonik