උන් මේ දවස්වල හෙනට මහන්සි වෙලා sports ගැන ඉගෙන ගන්නවා 🤭 🤭
tharakaf Well-known member Oct 19, 2020 36,623 75,582 113 Jul 24, 2026 #1 උන් මේ දවස්වල හෙනට මහන්සි වෙලා sports ගැන ඉගෙන ගන්නවා Reactions: cstasy and Inigo Montoya
chinmak Well-known member Oct 27, 2014 9,819 8,033 113 මෙන්න මෙතන... Jul 24, 2026 #2 tharakaf said: උන් මේ දවස්වල හෙනට මහන්සි වෙලා sports ගැන ඉගෙන ගන්නවා Click to expand... Pala ponnaya gihin ponilage katata ganin..
tharakaf said: උන් මේ දවස්වල හෙනට මහන්සි වෙලා sports ගැන ඉගෙන ගන්නවා Click to expand... Pala ponnaya gihin ponilage katata ganin..
J jjpala Well-known member Oct 22, 2014 2,773 2,912 113 colombo Jul 24, 2026 #3 මූ දන්නේ දේ කියන්නේ. වරදක් නැහැ. හැබැයි මේකා නම් කොච් ලා නිසා නෙමෙයි මුගේම දක්ෂතාවයන් ආපු එකෙන් . හැමෝටම බැහැ ඉතින් මේ විදියට මුරලි වගේ. මාලි වගේ.
මූ දන්නේ දේ කියන්නේ. වරදක් නැහැ. හැබැයි මේකා නම් කොච් ලා නිසා නෙමෙයි මුගේම දක්ෂතාවයන් ආපු එකෙන් . හැමෝටම බැහැ ඉතින් මේ විදියට මුරලි වගේ. මාලි වගේ.
Sinha-Le Well-known member Jul 10, 2026 344 409 63 ශ්රී ලංකාව Jul 24, 2026 #4 tharakaf said: උන් මේ දවස්වල හෙනට මහන්සි වෙලා sports ගැන ඉගෙන ගන්නවා Click to expand... උඹ මේවා දාන්න කලිං වයිෆ්ගෙ බෝයි ෆ්රෙන්ඩ් ගෙන් අහපං. නැත්නං නිකං පුකේ ඇරගන්නවා මෙතැන.
tharakaf said: උන් මේ දවස්වල හෙනට මහන්සි වෙලා sports ගැන ඉගෙන ගන්නවා Click to expand... උඹ මේවා දාන්න කලිං වයිෆ්ගෙ බෝයි ෆ්රෙන්ඩ් ගෙන් අහපං. නැත්නං නිකං පුකේ ඇරගන්නවා මෙතැන.
J jjpala Well-known member Oct 22, 2014 2,773 2,912 113 colombo Jul 24, 2026 #5 රුම් කියන්නේ වෙන එකක්. ජාතික රූපවාහිනියේ. වුන් එකෙන් නිවාස එක කරකොලා. ගහන්නෙ වෙනම ගේමක්.
tharakaf Well-known member Oct 19, 2020 36,623 75,582 113 Jul 24, 2026 #6 jjpala said: මූ දන්නේ දේ කියන්නේ. වරදක් නැහැ. හැබැයි මේකා නම් කොච් ලා නිසා නෙමෙයි මුගේම දක්ෂතාවයන් ආපු එකෙන් . හැමෝටම බැහැ ඉතින් මේ විදියට මුරලි වගේ. මාලි වගේ. Click to expand... මූව ෆොර්ම් කරලා අරූට විරුද්දව කතා කරවලා කොටවන්න යන්නෙ, ඒකට ෆොර්ම් වෙලා ජෙප්පො ටික හෝදන්න යනවා උන්ගෙ එකාව. Sinha-Le said: උඹ මේවා දාන්න කලිං වයිෆ්ගෙ බෝයි ෆ්රෙන්ඩ් ගෙන් අහපං. නැත්නං නිකං පුකේ ඇරගන්නවා මෙතැන. Click to expand... tharakaf said: උඹ බාගෙට ගබ්සා උනා කියලා අපිට කරනන් දෙයක් නෑනේ පොන්නයෝ. ඕක ගිහින් උඹේ අම්මයි අප්පයි එක්ක බේරගනින්. ඊට වඩා ලේසි උන්ට කරගන්න බෙරි වෙච්ච දේ උඹ කරල දෙන එක , නැත්තන් උඹ කවදා වෙනකන් මෙහෙම පුකේ ඇරගන්නද හදන්නෙ. දැන් ඉතින් සල්ලි නොදී ගහපු බඩුව වගේ කෙඳිරි ගගා ත්රෙඩ් ගානෙ එන්න එපා (උඹලගෙ අම්ම කරනවා වගෙ) Click to expand... ------ Post added on Jul 24, 2026 at 9:32 AM
jjpala said: මූ දන්නේ දේ කියන්නේ. වරදක් නැහැ. හැබැයි මේකා නම් කොච් ලා නිසා නෙමෙයි මුගේම දක්ෂතාවයන් ආපු එකෙන් . හැමෝටම බැහැ ඉතින් මේ විදියට මුරලි වගේ. මාලි වගේ. Click to expand... මූව ෆොර්ම් කරලා අරූට විරුද්දව කතා කරවලා කොටවන්න යන්නෙ, ඒකට ෆොර්ම් වෙලා ජෙප්පො ටික හෝදන්න යනවා උන්ගෙ එකාව. Sinha-Le said: උඹ මේවා දාන්න කලිං වයිෆ්ගෙ බෝයි ෆ්රෙන්ඩ් ගෙන් අහපං. නැත්නං නිකං පුකේ ඇරගන්නවා මෙතැන. Click to expand... tharakaf said: උඹ බාගෙට ගබ්සා උනා කියලා අපිට කරනන් දෙයක් නෑනේ පොන්නයෝ. ඕක ගිහින් උඹේ අම්මයි අප්පයි එක්ක බේරගනින්. ඊට වඩා ලේසි උන්ට කරගන්න බෙරි වෙච්ච දේ උඹ කරල දෙන එක , නැත්තන් උඹ කවදා වෙනකන් මෙහෙම පුකේ ඇරගන්නද හදන්නෙ. දැන් ඉතින් සල්ලි නොදී ගහපු බඩුව වගේ කෙඳිරි ගගා ත්රෙඩ් ගානෙ එන්න එපා (උඹලගෙ අම්ම කරනවා වගෙ) Click to expand... ------ Post added on Jul 24, 2026 at 9:32 AM