අදත් ජැක් සීන් එකක් පිලිබද විග්‍රහයක් අවශ්‍යයයි

Hrithik_Roshan

Well-known member
  • May 21, 2025
    4,221
    5,609
    113
    බස් වල ජැක් ගැසීමෙන් වලකින්න
    ඒ වගේම කෙල්ලෙක් හෝ ඇන්ටෙක් තුන්මුල්ල උරහිස්සේ ලෑන්ඩ් කරනවානම් , නැගිටලා වාඩි කරවන්න .
    උඹේ බැග් එක එයාට දෙන්න
    අඳුනන කෙනෙක් වගේ කතා කරන්න
    බහින තැන බහින්න. ඔෆිස් යන්න පරක්කු වෙනවා , ගෙදර යන්න පරක්කු වෙනවා, එළියේ වහිනවා වගේ දේවල් වලින් මග ඇරගන්න එපා. අත් දැකීමෙන් කියන්නේ, බැහැල ගිහින් ගෙදරටම ගොස් තිබෙනවා.
    කතාව දිගටම කරගෙන යන්න
    බස් වල , කෝච්චිවල සිඟිති ආතල් වලින් වැලකි, දිගටම පවතින ජැකක් ටාගට් කරගන්න

    බැහැල ගෙදරටම ගියාට පස්සෙ කොහොමද ලෝකාස්වාදරතියට එන්ටර් වුනේ?
     
    • Haha
    Reactions: Shamal3001

    infernocus

    Well-known member
  • Jul 8, 2025
    3,336
    6,995
    113
    තේරුං ගන්න අමාරුයි
    මොකක් හරි වීඩියෝ ජෙනරේට් කරන AI එකකට මේක දාල වීඩියෝ එකක් හදා ගන්න බැරිවෙයිද මොකද්ද උනේ, කවුරු කාට ජැක් ගැහුවද, කවුරු කාට ගැහුවද කියන එක තේරුං ගන්න පුලුවන් විදියට
     

    DiksonAlex

    Well-known member
  • Sep 7, 2021
    5,611
    5,604
    113
    Colombo
    පහුගිය දවස්වල ජැක් සීන් ගැන කතාබහ උන නිසා මං වෙන ත්‍රෙඩ් එහෙක කිව්වා මට වෙච්ච තවත් ජැක් සීන් එකක් ලියන්නං කියලා මේ ඒ කතාව

    @DiksonAlex @priyade මෙයාලගෙ ත්‍රෙඩ් එහෙක මං ඒ කතාව දානවා කියලා ලිව්වා​


    මේ සිද්දිය උනේ 138 වගේ බස් නම්බරය කැලණිය කොහුවල බස් එක දෛනිකව යන සෙට් එක දන්නවා මේ බස් එක 154 බස් එකේ රෙකෝඩ් එක කඩන්න ලොකු ට්‍රයි එකක් දෙන බස් එකක් ඒ තරම්ම ප්‍රමාදය තදබද වීම් සිද්දි ගහනයි

    ඔන්න මං ඒ කාලෙ කැළනියෙ ඉදලා වැඩට යන කාලෙ උදේට නගිනවා 138 මං කලින්ම ඇවිත් සීට් එකක් අල්ලගන්නවා බස් එකේ මැද හරියෙ ඒකත් ජනේලෙ ගාව මොකද ජැකක් ගහගෙන ආතල් එකේ ගියත් අඩුම තරමෙ පැය 1 මාරක්වත් හිටගෙන ඉන්න වෙනවා කොහුවලට ලගාවෙන්න උපරිම කිටි කිටියෙ තද වෙලා තමා බොරැල්ලට හෝ ආර් එම් වී එක ගාවට එනකල් යන්න වෙන්නෙ. ඉස්සරා සීට් හෝ පස්සෙ සීට් නොගන්නෙ දන්නවනෙ නැගිටින්න වෙන සීන් බලපානවා. ඒ කැරි කමක්ම නෙමේ හැමදාම ගීන් ෆක් වෙලා ඉන්න නිසා වාඩිවෙලාම ගමන අවසන් වෙනකල් යන එක හොදයි කියලා දැනුන නිසා

    ඔන්න එදා මං යද්දි බස් එක ලෝඩ් කරලා මැද හරියෙ සීට් එකක් තිබුනා නමුත් ජනේලෙ ලග නෙමේ අයිනෙ එකක් මං ගීන් වාඩි උනා ටිකක් නපුරැ වගේ ඇන්ට පාරක් තමා වාඩි වෙලා හිටියේ. ටිකෙන් ටික සෙනග වැඩි වෙලා සුපිරි ටයිට් එකටම සෙනග පිරැනා. ඒ අතර වාරයේ පැලියගොඩ දිහායින් නැගපු සුපිරි එකක් ඔන්න තල්ලු වෙවී ඇවිල්ලා කෝමහරි මං ගාව හිරඋනා. කෙල්ල ඇදලා හිටියෙ සිල්ක් වගේ ඔපිස් ට්‍රවු එකක් හොද මහත කකුල් දෙක නමුත් චබී එකක් නෙමේ පුක එහෙම හොදට වෙනම පිහටපු එකක් වෙන්න ඕනෙ මොකද හිප් එකෙන් එලියට තිබුනා හොද මස් ගොඩ දැක්කම හිතාගන්න පුලුවන් මට මූන නං දැක්කෙ නෑ. මොකද බලන්න විදිහක් නෑ ඔලුව උස්සලා බලන්න විදිහක් නෑ බැලුවොත් ගෑනි මගේ උරහිසට හේත්තු කරන් දීගෙන ඉන්න ආතල් එක කැඩෙනවා.

    දැන් මට ඉස්සරා සීට් එකේ වාඩි වෙලා ඉන්නෙ තව කෙල්ලෙක් එහා පැත්තෙ තිස් ගානක විතර ටිකක් මොරපු ඩෑල් එකක් පිටිපස්සෙ ඉන්නෙත් සැරපාට අන්කල් කාරයෙක් ඊට එහා පැත්තෙ තව ඇන්ටි කෙනෙක්.

    ඔහොම යද්දි බස් එක දෙමටගොඩ ඔරැගොඩවත්ත හෝල්ට් එකේ නැවැත්තුවා එතනින් මං දැක්කා තව කෙල්ලෙක් නගිනවා බස් එකට ඒත් එක්කම තව කොල්ලෙකුත් ඒකිත් එක්කම වගේ පස්සෙ දොර දිහාට ගියා එතනින් ඒ සීන් එක ඉවරයි
    වෙලාව කියන්නෙ අරෑන් ආයෙ තල්ලු වෙලා අර කෙල්ලත් ආවා මං ගාවටම ඒකෙන් උනේ අලුතින් ආපු එකී මගේ උරහිසට හේත්තු උනා කලින් හිටපු එකී මගේ කකුල් හරියට ආවා ඔන්න දැන් මට කලින් හිටපු එකීව හොදට පේනවා ඒකි හේත්තුව දාගෙන හිටපු පාරට උරහිසත් රත්වෙලා

    දැන් ආයෙ ගමන යනවා කිටි කිටියෙ තද වෙලා. එතකොට බස්එක ගැස්සෙද්දි තමා දැක්කෙ අර නැගපු එකා කලින් හිටපු කෙල්ලගෙ හරියටම පිටිපස්සට වෙලා හේත්තුව දාගෙන ඉන්නවා. වැඩි වෙලාවක් යන්න උනේ නෑ මූ මුගේ දනිස්ස අරකිගෙ කකුල් දෙක අස්සෙන් දාලා කියහන්කො ඒක මං දැක්කා ඒ අතරෙ මගේ එහා පැත්තෙ හිටපු ඇන්ටිත් ඉදලා හිටලා හැරිලා බලනවා. ඔය අතරෙ ආයෙත් බස් එක නැවැත්තුවා සෙනග එහෙට මෙහෙට ගීන් කට්ටිය ටිකක් ඉස්සරාට ඇදුනා අඩියක් විතර ඒ සුලු මොහොතෙ තමා දැක්කෙ අරෑ සිප් එකක් ඇරගන පයිය අරකිගෙ පුකේ ගාවනවා ඒ අස්සෙ කැරියා කිසි බයක් නැතිව අරකිගෙ හිප් එකෙනුත් අල්ලගෙන කියාන්කො. මූ හොදට පුක අතගානවා නිකං උගේ කෑල්ලගෙ එක කියලා අතගානවා වගේ හරිම පැහැදිලිව මට දර්ශනය වෙනවා.
    තත්පර 2ක් 3ක් වගේ දකින්න ඇති සීන් එක මාව සිරාවට හීට් උනා බං සිද්දියට. මං ඔලුව උස්සලා බැලුවා එතකොට තමා දෙක්කෙ ඒ නහයත් විදපු හෙන මෝරපු පාටක් තියන ටැමිල් වගේ තීම් එකක් දාගත්තු කෙල්ලෙක් හැබැයි ටැමිල් එකක් නම් නෙමේ කියලා සුවර් කොන්ඩේ ෆුල් බ්ලොන්ඩ්.

    දැන් සිද්දිය මං දැක්කා වග අර ඇන්ටි දැක්කා මට හේත්තුව දාගෙන හිටපු කෙල්ලටත් වැඩේ තේරිලාද කොහොද ඒකි ගැප් එකක් තියලා ආයෙ මගේ උර හිසට ලෑන්ඩ් කරා. ඒකෙන් උනේ මට අර සීන් එක දැන් පැහැදිලිවම පේන එක ඔය ඔක්කොම විනාඩියක් වගේ ඇතුලත උනේ. දැන් අර කෙල්ල හිටපු ගමන් ටිකක් එහෙම මෙහෙට ඇබරෙනවා. ටච් එක දාගෙන අරෑ ඉන්නෙ හැබැයි අවුලක් නැති ගානට ඉන්නවා. කලිසම ඝන රෙද්දක් නොවුන නිසා අනිවා අරෑගෙ පයිය පුකේ ගෑවෙනවා කියලා ඒකිට දැනෙනවත් ඇති හැබැයි වැඩේ වෙන තරමට ඇබරිල්ලක් විරෝධයක් නම් නෑ. මං කෙලින්ම ගල්වෙලා වගේ ඉන්නෙ. මේ සියලු දේවල් වෙන්නෙ ඉතා කුඩා කාල පරාසයක ඔය අතරෙ මට තේරැනා අර එහාපැත්තෙ ඇන්ටි මගේ පැත්තට බර උනා වගේ. මං හිතුවෙ එයා බහින්න යන්නෙ කියලා කකුල් දෙක පොඩ්ඩක් දකුනු පැත්තට කරා. ඒ පැත්ත බලන ගමන් ඒ වෙලාවෙ ඇන්ටි මගේ පැත්තට බර වෙලා හිටියෙ එයාගෙ උනුසුම් හුස්මත් මගේ මූනේ වැදුනා ඒක හෙන සෙක්සි ස්මෙල් එකක්. ඒත් එක්කම ගෑනි බැලුවා කියහන්කො වෙන සීන් එක ගෑනි හදලා තියෙන්නෙ බහින්න නෙමේ.

    ඔන්න දැන් තමා සිද්දිය

    එක පාරට ඇන්ටි පටන්ගත්තා අරෑ අරක එලියෙ දාන් ඉන්නෙ කියලා දැක්ක ගමන් යකෝ මෙහෙමත් වනචර කාලකණ්ණියො ඔහොමද යකෝ බස් එහෙක යන්නෙ බල්ලො කියලා කියාපි. ඒ එක්කම මට පිටිපස්සෙන් ඇහුනා අර හිටපු අන්කල් කියනවා ඔව් මාත් මේ මුගේ වැඩේ බලාගෙන හිටියෙ මාර අසහන කාරයෙක්නෙ මූ කියලා. ඔන්න එතකොම අරෑ කිසි කලබලයක් නැතිව ක්ශණික උගේ පයිය දාගත්තා ඇතුලට මට සුවර් ඌ ජොකා දාලා හිටියෙ නෑ. ජොකා හිටියනං ඒක හදලා දාගන්න බෑ එච්චර ඉක්මනට. ඔන්න ඔය එක්කම මට චාන්ස් එක ආවා ඔලුව උස්සලා බලන්න එතකොට තමා දැක්කෙ අර කෙල්ගෙ මූනයි ජැක් කාරයගෙ මූනයි හොදට. ඇන්ටි ආයෙත් කියනවනා මූව අල්ලලා දෙමු යන්න දෙන්න එපා ඕකට කියලා.
    ඒත් එක්කම මට ඇහුනා තුන්වෙනි කටහඩක්
    ඔව් මාත් මේ නෝට් කරගෙන ආවෙ මූ කරන වැඩ් කියලා තව එකෙක් කිව්වා බලද්දි ඌ ඉදලා තියෙන්නෙ මට හේත්තුව දාගෙන ආපු කෙල්ලට ජැකක් දීගෙන කියලාා මට ලොකු සුවර් එකක් තියනවා.

    හැබැයි ඌ ඒක කියලා නිකං හිටියෙ නෑ අරෑගෙ ශර්ට් එකේ කොලර් එකෙන් අල්ල ගත්තා
    දැන් යාලුවනේ මේ සියලුම දේ වෙන්නෙ ඉතාම කුඩා කාල රාමුවක් තුල

    විනාඩියක් වත් ගියෙ නෑ යුද්දෙ ආරම්භ වෙලා ජැකාගෙ කොලර් එක අල්ලන තැනට එනකල්ම
    ඔය ගමන්ම මට ඉස්සරා සීට් එකේ කෙල්ලට එහා පැත්තෙ වාඩි වෙලා හිටපු ඩයල් එකත් සද්දයක් දැම්මා හැරිලා බලන ගමන් කවුද කවුද කෝ ගනින් ඕකව කියලා මං ජැකාගෙ මූන දිහා බැලුවා වැඩේ සීරියස් මට ඌට මගේ කට ඇද කරලා ඔලුව දෙපැත්තට වනලා ඇහෙනුත් පොඩි ඉගියක් දුන්නා වැඩේ අල වෙන්න යන්නෙ කියලා ඒක මට උනේ නිරායාසයෙන්මයි
    එතකොට මට හොදට නෝට් කරා ඌ හෙන පිලිවෙලට ඇදලා සයිඩ් බෑග් එකක් දාගෙන හිටපු ඩෑල් එකක් කියලා

    ඔය අතර වාරයේම අන්කල් කාරයා කිව්වා පිටිපස්සෙ ඉන්න ඕකව අල්ලගන්න යන්න දෙන්න එපා කියලා

    ඒ විධානයත් එක්කම ඉස්සරා සීට් එකේ ඩෑල් එක නැගිටින්න උත්සාහ කරා ඌ ටිකක් දේහධාරි මෝරපු ඩෑල් එකක්

    මට නිකම්ම ආයෙ උඩ බැලුනා එතකොටයි දැක්කෙ අර දැනටමත් කොලර් එක අල්ලං ඉන්න ඩෑල් එකගෙ අත අරෑ පිටිපස්සෙන් අරෑඒ සයිඩ් එකෙම අත යවලා අත ඇබරැවා කියහන්කො චිරිස් ගාලා සද්දෙකුත් ආවා මට හිතන්නෙ අරෑගෛ කොහෙහරි කාටිලේජ ටික ලෙෆ්ට් උනා

    ඒ කරලා නිකං හිටියෙ නෑ මිනිහා උඩ ඇවිල්ා තිබුනු සර්ට් එක යට කරගත්තා බෙල්ටි එක ගාවින් කලිසම ඉස්සරාට කරලා අර නැගිටපු එක වැඩ පෙන්නන්ත් එක්ක අරෑගෙ බෙල්ලෙන් ඇල්ලුවා

    ඇන්ටි එවලෙම කිව්වා කොන්දොස්තර මේ මිනිහව අල්ලගන්න පොලීසියට දෙමු කියලා

    එත තත්පර දෙකක් ගතඋන් නෑ ජැක් කාරයා කොහෙන් අතදාල කෙලියද මන්දා අරෑගෙ මූනට එකක් හොටු ගුලියක් වගේ එකක් ඉස්සරා වාඩි වෙලා හිටපු කෙල්ලගෙ ඔලුවට වැටුනා දැක්කා
    ඒ ගහලා නිකං ඉදහන් තව එකක් ඇරියා කියහන්කො චොක් ගාලා ඒ හැල්මෙම ඒක නං වැදුනා අරෑට රබානකට ගැහුවා වගේ සද්දයක් ඌට පන්ච් දීලා හොදට ප්‍රැක්ටිස් කියලා පේනවා

    ගහලා මූ අතින් මූන අල්ලලා ආයෙ අරෑව සීට් එකට තල්ලු කරා කරලා කලින් කොලර් එක අල්ලං ඉන්න එකාලෙ මූන තල්ලු කරා අහකර උන් දෙන්න අතරෙ අඩි 2ක් වගේ ගැප් එහෙකුත් හැදිලා මට තේරෙනවා පිටිපස්සෙ අන්කල් කාරය නැගිටලා අරෑ දිහාට බර වෙලා ඩ්‍රයිවර් බස් එක නවත්තන්න වගේ එකක් කිව්වා කියලා අන්කලයත් වාඩි උනා සේප් එකේ . කොන්දා ඒ අස්සෙ සිද්දිය වෙන තැනට රින්ග රින්ග එනවා
    ජැකා හෙන හීන් කටහඩකින් කිව්වනෙ අන්කල් ඔයා වාඩිවෙලා ඔයාගෙ ගමන යන්න කියලා. ඒ අස්සෙ අරෑගෙ නහයෙන් ලේ එනවද කොහෙද ඉස්සරා කෙල්ල එබ් එබි බලනවා. ඌ මොකාද වගේ ඔලුව නමාගෙන ඉන්නවා
    මං එකපාර ජැකාගෙ මූන දිහා බැලුවා ජැකා අත මිට මොලවගෙන හිටියෙ අනිවා මං ගේමක් ඇද්දනං අනිවා කට කට ගාලා ඊලට පන්ච් ටික බහින්නෙ මගේ මූනට‍

    කොන්දා කවුද කවුද කියලා ඇහැව්වා. මට එහා පැත්තෙ හිටපු ඇන්ටි මූ වල්වැඩ කරලා මිනිස්සුන්ට ගහන්නත් එනවා කියලා බෙරිහන් දෙනවා කොන්දා
    මැද පෙලින් ඌ ඉන්න තැනට ආවා විතරයි අරෑ කොන්දගෙ අතින් අල්ලගෙන හරි ප්‍රශ්නෙ ඉවරයි කියලා කිව්වා
    කොන්දා කවුද කවුද කියලා අහනවා ඌට හරියට සීන් එකේ අගක් මුලක් තේරෙන්නෙ නෑ

    පිටිපස්සෙ හිටපු අන්කලයා එකපාරට සද්දයක් නැති උනා' අරෑගෙ නං මූන කුඩු වෙන්නම වැදුන පාරවල් දෙක සද්දෙත් එක්කම ඒකෙන් ඌ සයිලන්ස් අනිත් එකත් වැඩේ තේරැන් අරං වගේ ඌත් සයිලන්ස්

    දැන් ඇන්ටි අර කෙල්ලගෙන් අහනවා ඔයා නිකං ඉන්න එපා මේ වගේ වලත්තයො ඉන්නකං අපි ගෑනුන්ට බස්වල යන්න වෙන්නෙ නෑ වගේ සීන් ටිකක් කියලා ගනෙ තනියම දොඩවනවා. අඩුම තරමෙ අර කෙල්ලවත් මොකුත් කියන්නෙ නෑ

    බස් එක ඔය අතරෙ මැගසින් එක ගාව රේල් පාරත් පහුකරලා ගවන්මන්ට් ප්‍රෙස් එක පැත්තට යනවා ජැකා ගානක් නැතිව හිටියනෙ බස් එකේ බොරැල්ලට යනකල්

    සෙනග ගොඩක් අඩු උනාට පස්සෙ තමා ඌ අර කෙල්ලගෙ පිටිපස්සෙනුත් අයින් උනේ
    ඌ මොකුත් නොවුනු ගානට බොරැල්ලෙන් බැහැලා ගියා


    දැන් යාලුවනෙ මට මේ කතාවෙදි වෙච්ච දේ ගැන ඔයාලගෙ සමාජ විද්‍යයා සංස්කෘතික ආදී නෙයෙක් විග්‍රහයන් දෙන්න ඇයි මේ සිද්දිය නිවුට්‍රල් උනේ
    අඩෝ මෙහෙමත් සීන් තියෙනවා තමා...නියුට්‍රල් වුනේ සාක්ෂිකාරිය කට වහගත්තා අනිත් එවුන්ට තිබුන ඇරියස් එකට අරකි පෝර දැම්මේ නැ. හැබැයි මාත් ජැක දීගෙන යද්දි නාකි ඩෑල් බලාගෙන ඉන්නවා පේනවා ඇස් කොනට බට් වෙලාවට මොකුත් කියල නැ. හැබැයි මොකක් හරි වෙලා උන්ට චාන්ස් එක ආපු ගමන් උන් ගහනවා ජැක අරකිට. එහොමයි බෙදාගෙන වැඩේ යන්නේ ගියේ.

    ඇත්ත කතාව නම්, පොර පුරුදු ජැකෙක්. මීට කලින් කාලා ඇති කාගෙන හරි ඊට පස්සේ තමයි මූ අරියස් එකටත් එක්ක කරාටි ක්ලාස් ගිහිං ෆයිටිං ඉගෙන ගෙන ජැක් කරන්නේ. දැන් නෙලනව ආයේ කියවගෙන ආවොත්. ඌ පොලිසි ගිහිනුත් ඇති. මොකද ලපටි කොල්ලො පොලිසි කේස්වලට බයයි උන්ගෙනුත් කන්න වෙනවා එහෙන් කන්න කලින් බස් එකේ වැඩිහරිවකගෙන් කාලා යන්න වෙන්නේ. එක්කො අරැ වැඩට යනවා වගේ ලැස්ති වෙල එන අයි ආර් සී ඩෑල් එකක් නැත්තම් කුඩු කාරයෙක්.

    මම යන බස් එකෙත් ඔහොම එකෙක් හිටියා. මූ බස් එකට නගින්නෙම ජැක් වලට. බොටමක්ගහන් උදේම නගින්ව ආයේ ඔෆිස් ටයිම් එකටත් ඉන්නවා. අඩෝ මටත් කියන්න ඇති ගැනු ජැකා කියලා. අපේ ඔපිස් එකේ අකක කෙනෙක්ම කිව්වනේ මල්ලි කරන වැඩ කියල. මම මුකුත් දන්නැති ගානට හිටියා ඒකි එතනින් එහාට මුකුත් කිව්වේ නැ.
     

    JoyWega

    Junior member
  • Jul 23, 2008
    90
    55
    18
    බැහැල ගෙදරටම ගියාට පස්සෙ කොහොමද ලෝකාස්වාදරතියට එන්ටර් වුනේ?
    ඔපිස් එකට ගියෙ එතනදි වොශ්රෑම් ගීන් මනෝලෝක සුරාන්තයකට ඇතුලත් උනා
     

    NiyamaSinhalaya

    Well-known member
  • Jul 17, 2008
    11,164
    13,851
    113
    පෘථිවිය
    බැහැල ගෙදරටම ගියාට පස්සෙ කොහොමද ලෝකාස්වාදරතියට එන්ටර් වුනේ?
    සොරි බ්‍රෝ
    ඒවා ලියල ආතල් ගන්න කාලේ පහුවෙලා දැන්

    උඹල කරලම බලපල්ලා
    කොල්ලෝ වගේ හිටපල්ලා
     

    todd2231048

    Well-known member
  • Apr 28, 2008
    12,806
    17,029
    113
    Mamath bus wala yaddi ganunge pukawal & kakul athaganawa. Jack gahanne na eka homdata nondi wela pena nisa. Anith wada penne nathi wenna karanna puluwan. Kelloth ewata asai. Jack kaarayonta puka allan iddi unwa badu wage pena nisa godak kello asa unuth bayai jackata ida denna
     
    Last edited:
    • Wow
    Reactions: sahan50

    NiyamaSinhalaya

    Well-known member
  • Jul 17, 2008
    11,164
    13,851
    113
    පෘථිවිය
    ජැක් ගහල ආතල් අරන් කොල්ලෝ සද්ද නොකර ඉන්නවා
    උඹල ඇවිත් පත්තරේ දානවා

    ඒකෙන් තේරෙන්නේ මොකක්ද?
     

    JoyWega

    Junior member
  • Jul 23, 2008
    90
    55
    18
    1️⃣ කතාව – Few key points

    138 බස් එකේ අතිශයින් තදබද වෙලාවක කාන්තාවක්ට පිටිපස්සෙන් ජැක් කරන පුද්ගලයෙක් කතාකරු දකිනවා.
    කාන්තාවට සිද්දිය තේරෙනවා වගේ නමුත් ඇය සෘජු විරෝධයක් පළ නොකරනවා.
    අසල හිටපු ඇන්ටි, අන්කල් සහ තවත් පිරිමින් එය දැක ප්‍රතිචාර දක්වලා ජැක්කාව හෙළිදරව් කරති.
    බස් එක ඇතුළේ උණුසුම් ගැටුමක් ඇතිවෙයි, ජැක්කාව physically පාලනය කරයි.
    කොන්දොස්තර සම්බන්ධ වුණත්, පොලිසිට handing-over එකක් වෙන්නේ නැහැ.
    අවසානයේ ජැක්කාව බොරැල්ලෙන් බස් එකෙන් බැහැලා යන්න දීලා සිද්දිය නිමාවට පත් වෙයි.


    2️⃣ ඇයි මේ සිද්දිය “නිවුට්‍රල්” උනේ? (සමාජ / සංස්කෘතික විග්‍රහය)
    ප්‍රධාන හේතු කිහිපයක්👇
    Victim එක සෘජුව කතා නොකිරීම
    – ලංකාවේ බහුතර කාන්තාවෝ public harassment වලදී “scene එකක් නොකර” ඉන්න කැමති.
    – ඒ නිසා case එක formal එකක් වෙන්නේ නැහැ.
    Public justice mindset එක
    – “ගහලා lesson එක දුන්නා නම් ඇති” කියන සමාජ අදහස.
    – පොලිසිට යන එක time-waste එකක් කියලා හිතනවා.
    Bus culture එක
    – බස් ඇතුළේ සිද්දි “දවසේ එක සිද්දියක්” වගේ normalise වෙලා.
    – Crowd disperse වුණාම issue එකත් disperse වෙනවා.
    Male intervention ≠ Legal action
    – පිරිමින් intervene කරලා control කරනවා,
    – නමුත් evidence, complaint, witness coordination එකක් නෑ.
    Offender shame + silence
    – ජැක්කාව already physically & socially humiliate වෙලා.
    – ඒ නිසා “ආයෙ දිගට අරන් යන්න ඕන නෑ” කියන collective feeling එක.
    හොද අර්ථ දැක්වීමක් මචං සමහර මනසට දැනෙන දේවල් මචං ක්ලියර් කරගන්න උබලා වගේ උන්ගෙ කියවීම් වැදගත්
     

    todd2231048

    Well-known member
  • Apr 28, 2008
    12,806
    17,029
    113
    ජැක් ගහල ආතල් අරන් කොල්ලෝ සද්ද නොකර ඉන්නවා
    උඹල ඇවිත් පත්තරේ දානවා

    ඒකෙන් තේරෙන්නේ මොකක්ද?
    jack gahala guti kanna wena eken kollo beara ganna thama ape experience share kale