fb eke bana kiwata porage kisisma fiancial management ekak thibbe naha man hithanne.lokuwata showoff eka damma, anthimata AI nisa uta kelama wela giya uge business okkoma ekama type eke nisa , uta ewa hariyata AI ekka intergrated karaganna bari una , un set eka okkoma ekai , un hambakara jolly kara show off kara hamadama ekama income eka ei kiyala hithala , Lasantha godak wenas wela , kettu wela ,adila gihin , aduna gannath baha .man mulin hithuwe uta ara salon girl ekka indala mokak hari ledak hadan kiyala