මේ ඉන්නේ ලංකාවේ කෙල්ලෝ දෙන්නෙක් නේද .

Mr.Wikirana

Well-known member
  • Jun 28, 2023
    4,592
    10,421
    113
    44
    Living in an Atom
    මේ UK street එකක වීඩියෝ එකකින් ගත්තේ YouTube. මේ ඉන්නේ ලංකාවේ කෙල්ලෝ දෙන්නෙක් නේද .


    london.png
     

    Inigo Montoya

    Well-known member
  • Nov 15, 2025
    7,849
    15,167
    113
    35
    Spain
    කවුද බන් දන්නේ? ඕකුන් බංගලි, ඉන්දියන්, මොරිෂස්, සීෂෙල්ස්, හෝ මාලදිවයින් උන් වෙන්නත් බැරි නැහැ.
     

    Shamal3001

    Well-known member
  • Sep 22, 2021
    7,241
    12,049
    113
    මුන් ජෝතිපාල ල ද දැක්ක ගමන් අදුනන්න.
    අනික මං කියන්නේ කොහොමද අපි එලකිරි එකේ ඉදන් පූර්ණ ලිංග පරික්සාවක් සිද්ද කරන්නේ
     

    planner123

    Well-known member
  • May 22, 2018
    8,951
    15,391
    113
    මුන් ජෝතිපාල ල ද දැක්ක ගමන් අදුනන්න.
    අනික මං කියන්නේ කොහොමද අපි එලකිරි එකේ ඉදන් පූර්ණ ලිංග පරික්සාවක් සිද්ද කරන්නේ
    Except smell rating.
     
    • Haha
    Reactions: Inigo Montoya

    kanakaJ

    Active member
  • Oct 16, 2025
    287
    205
    43
    සතියක් තිස්සෙ සත පහක් වියදම් නොකර රට වටේම travel කරලා, හොඳම hotel වලින් කාලා, අ‍ැඳුම් පැළඳුම් අරන්, ලස්සන කෙල්ලෙක්ට fuck කරන ගමන් සතියක්ම නිදහසේ ජොලියෙ ඉන්න එක කොහොම චාන්ස් එකක්ද කියලා නිකමට හිතපන්කො.
     
    • Haha
    Reactions: wpril5

    Jameson.k

    Well-known member
  • May 16, 2025
    1,045
    1,727
    113
    London, United Kingdom
    ලංකාවේ නෙමෙයි

    මෙහෙ ඉන්න ලංකාවේ කෙල්ලෝ අඳුරන්න පුළුවන් දැක්ක ගමන් උන්ගේ look එකයි අඳින විදියයි වෙනස්

    දකුණු පැත්තේ කෙල්ල නේපාල් look එකක් තියෙන්නේ, අනිත් කෙල්ල නම් ඉන්දියන් වගේ. එක්කෝ දෙන්නම ඉන්දියන්

    ලඟදි මෙහෙට ආපු look එකක් තියෙන්නේ

    මේ තියෙන්නේ ඔය photo එක ගත්ත exact location එක

    https://www.google.co.uk/maps/place...try=ttu&g_ep=EgoyMDI2MDcyNi4wIKXMDSoASAFQAw==

    Wardour St, London, England
     
    • Wow
    Reactions: Inigo Montoya

    Inigo Montoya

    Well-known member
  • Nov 15, 2025
    7,849
    15,167
    113
    35
    Spain
    ලංකාවේ නෙමෙයි

    මෙහෙ ඉන්න ලංකාවේ කෙල්ලෝ අඳුරන්න පුළුවන් දැක්ක ගමන් උන්ගේ look එකයි අඳින විදියයි වෙනස්

    දකුණු පැත්තේ කෙල්ල නේපාල් look එකක් තියෙන්නේ, අනිත් කෙල්ල නම් ඉන්දියන් වගේ. එක්කෝ දෙන්නම ඉන්දියන්

    ලඟදි මෙහෙට ආපු look එකක් තියෙන්නේ

    මේ තියෙන්නේ ඔය photo එක ගත්ත exact location එක

    https://www.google.co.uk/maps/place/Gerrard+St,+London/@51.5112814,-0.1320213,3a,75y,345.52h,90.85t/data=!3m7!1e1!3m5!1sat1NX5BTQipZYzC7nwmmFA!2e0!6shttps://streetviewpixels-pa.clients6.google.com/v1/thumbnail?cb_client=maps_sv.tactile&w=900&h=600&pitch=-0.848729241611565&panoid=at1NX5BTQipZYzC7nwmmFA&yaw=345.5179572681923!7i16384!8i8192!4m6!3m5!1s0x487604d25b7c0b4f:0x569cf47019bbf221!8m2!3d51.5117548!4d-0.1311392!16s/g/11f3rd_p2b?entry=ttu&g_ep=EgoyMDI2MDcyNi4wIKXMDSoASAFQAw==

    Wardour St, London, England
    චීන ටවුන් එකක් වගේ නේ?
     

    Similar threads