ලසන්ත ඔක්කොම වාහන විකුනළලු .. වැටිළලු

tharutharu

Member
Sep 7, 2007
1
1
3
lasa watila ne. eyage namin wahanath hadanawa.
81174.jpg
 

imback2008

Well-known member
  • Nov 1, 2025
    2,393
    3,046
    113
    fb eke bana kiwata porage kisisma fiancial management ekak thibbe naha man hithanne.lokuwata showoff eka damma, anthimata AI nisa uta kelama wela giya uge business okkoma ekama type eke nisa , uta ewa hariyata AI ekka intergrated karaganna bari una , un set eka okkoma ekai , un hambakara jolly kara show off kara hamadama ekama income eka ei kiyala hithala , Lasantha godak wenas wela , kettu wela ,adila gihin , aduna gannath baha .man mulin hithuwe uta ara salon girl ekka indala mokak hari ledak hadan kiyala

    ow okun set eka benz bmw tika lease gewa ganna baruwa wikunuwa aran masa 3-4 yaddi