හිටපු පොලිස්පති පූජිතට බෙදුනු නඩු තීන්දුවකින් මරණ දඩුවම් නියම වේ!

Inigo Montoya

Well-known member
  • Nov 15, 2025
    7,680
    14,834
    113
    35
    Spain
    හොයන්න දෙයක් නෑ. උඹලගෙ සර්ලා 2019 ආපු දවසෙ ඉඳන් 2022 එලවනකම්ම දැඟලුවේ රවියි ශානියි කොටු කරන්න තමා. හැබැයි බැරි උනා. නිදහස් උනා. උන් CID. CID එකට මුකුත් කරන්න බෑ පොලිස්පති ඕඩර් නොකර. මෙතන එහෙම ඕඩර් එකක් නෑ. ඔය කතාව කියන්න ඇවිත් තමා අර ජොන්ස්ටන්ගෙ කුක්කා අබීතයා තරිඳු ජයවර්ධනයා විසින් rape කරේ යූටියුබ් ලයිව් එකක. ඒකවත් බලපන්කො පුලුවන් නම්.
    පොලීසියට ඕඩර් එකක් ඕන නැහැ බන්, උන්ට තියෙනවා බලතල, එත් ඒවා හමුදාවට නැහැ. එක තමයි මේ සලේ අල්ලාගෙන නටන පිස්සුවෙ තේරුමක් නැහැ කියල අපි කියන්නේ. පොලීසියට ඔත්තුවක් ලැබෙනවා මෙහෙම දෙයක් වෙනවා කියල ඕනෑම පොලිස් නිලධාරියෙක්ට මැදිහත් වෙන්න පුළුවන්. රහස් පොලීසියේ අධ්‍යක්ෂට වහාම නියෝගයක් දෙන්න පුළුවන් අරුන් අල්ලපිය කියල. එත් ඌ කරේ ඒවා මේස ලාච්චුවේ දාගෙන හිටි එක.
     

    Dr.Sheldon_Suprakata

    Well-known member
  • Feb 7, 2018
    5,709
    1
    14,263
    113
    විනිසුරුවන් සියලු දෙනාම එකම මතයක නොසිටි අවස්ථාවක ලබාදෙන තීන්දුවක්.

    මේකෙදි
    ජජ්ලා 2ක් මරණ දඩුවම දීලා අනිත් කෙනා ඒකට අකැම්ති වෙලා
    ජජ්ලා 3ක් ඉන්න පැනල් එකකින්
    meka appeal karanna puluwan supreme court vitharai.
    yes, Supreme Court 5 bench එකක් දාවි.


    නඩු දැම්ම, කොමිෂන් පත් කළා, ඒවා කල් ගියේ මහා මොළ කාරයෙක් ගැන කියවිල්ල නිසා. එක පත්තු කලේ කවුද කියල හොයන්න වටිනවා


    It was former AG, Dappula de Livera!
    ඊට පස්සේ තමයි හරින් & මනුෂ Presidential Commission Report එකේ details වලින් Sonic කතාව ගැන parliament එකේ කිව්වේ.

     

    Sathira529

    Well-known member
  • Apr 8, 2019
    3,890
    1
    9,139
    113
    පොලීසියට ඕඩර් එකක් ඕන නැහැ බන්, උන්ට තියෙනවා බලතල, එත් ඒවා හමුදාවට නැහැ. එක තමයි මේ සලේ අල්ලාගෙන නටන පිස්සුවෙ තේරුමක් නැහැ කියල අපි කියන්නේ. පොලීසියට ඔත්තුවක් ලැබෙනවා මෙහෙම දෙයක් වෙනවා කියල ඕනෑම පොලිස් නිලධාරියෙක්ට මැදිහත් වෙන්න පුළුවන්. රහස් පොලීසියේ අධ්‍යක්ෂට වහාම නියෝගයක් දෙන්න පුළුවන් අරුන් අල්ලපිය කියල. එත් ඌ කරේ ඒවා මේස ලාච්චුවේ දාගෙන හිටි එක.
    රහස් පොලීසියට නිකම් තීරණ වලට එන්න බෑ බන්. උඩින් ඕඩර් එක එන්න ඕනේ. පොලිස්පති/ආරක්ෂක ලේකම්/ජනාධිපති. මුන්ට තමා පුලුවන් ඒ නියෝගේ දෙන්න. උඹලට තියා ගෝටටවත් උන් දෙන්නව කොටු කරන්න බැරි උනේ ඒකයි.
     

    U.N.C.L.E

    Well-known member
  • Jul 21, 2021
    1,397
    2,197
    113
    එකක් නිදහස්, අනික මරණ දඬුවම්. එකම සාක්ෂි අහල සම්පූර්ණයෙන්ම වෙනස් තීන්දු දෙකක් ආව. ඕක ඇපීල් කරාට පස්සේ විසික් වෙන්න ලොකු ඉඩක් තියෙනවා.
    yes, Supreme Court 5 bench එකක් දාවි.
    මොනවාද මචංලා උබලා ගහන බ්‍රෑන්ඩ්ස්?

    ඔය තීන්දුව දීලා තියෙන්නේ සුප්‍රීම් කෝට් එකෙන් (ශ්‍රේෂ්ඨාධිකරණෙන්) තමා. ආයි ඇපිල් නෑ. කොටා අත්සන් කරලා එල්ලලා මැරුවොත් එහෙමයි. නැත්තන් ඉතින් ජීවිත කාලෙම හිරේ ඉන්න පුළුවන්. (අන්ලස් අර මෝඩ හිටන් වගේ මුන්ට ජනාධිපති සමාව දුන්නොත් ඇරෙන්න.)
     

    හෙනයා

    Well-known member
  • May 23, 2014
    16,912
    17,140
    113
    Kottawa
    කාන්‍තාරෙ උන්ට වතුර පොදක් සෙට් උනා වගේ ජෙප්පොන්ට share කරන්න news එකක් ඇවිල්ල වගේ නේ.. ජෙප්පො එක පොකුරට 😌
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,541
    100,717
    113
    කාන්‍තාරෙ උන්ට වතුර පොදක් සෙට් උනා වගේ ජෙප්පොන්ට share කරන්න news එකක් ඇවිල්ල වගේ නේ.. ජෙප්පො එක පොකුරට 😌
    කුහක වෙන්න එපා ඉතිං අනික් අයගේ සතුටට කතා කියලා. 🤭
     
    • Haha
    Reactions: Inigo Montoya

    ruchira55

    Well-known member
  • Mar 23, 2012
    39,988
    40,881
    113
    උන්දෙන්න හිනා වෙවී යන්නේ උන්ට මරණ දඩුවම දුන්නම. :lol: :lol:
    තමන්ට කෙල උනාට පස්සෙ, අනිත් උන්වත් පාවාදීලා ඒ අධ්‍යාත්මික සුවය විඳිමින් තමයි එල්ලුම්ගස් බෝයිස්ලා එලියට බහින්නෙ
     
    • Like
    Reactions: Spiderman.Ayya

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,541
    100,717
    113
    මොනවාද මචංලා උබලා ගහන බ්‍රෑන්ඩ්ස්?

    ඔය තීන්දුව දීලා තියෙන්නේ සුප්‍රීම් කෝට් එකෙන් (ශ්‍රේෂ්ඨාධිකරණෙන්) තමා. ආයි ඇපිල් නෑ. කොටා අත්සන් කරලා එල්ලලා මැරුවොත් එහෙමයි. නැත්තන් ඉතින් ජීවිත කාලෙම හිරේ ඉන්න පුළුවන්. (අන්ලස් අර මෝඩ හිටන් වගේ මුන්ට ජනාධිපති සමාව දුන්නොත් ඇරෙන්න.)
    Apeal පුළුවන් කියනවා. මම නූලක් දැම්ම ඔය පැටලිල්ල ගැන lawyer කෙනෙක් දාලා තිබ්බ විස්තරේ එක්ක.
     

    Inigo Montoya

    Well-known member
  • Nov 15, 2025
    7,680
    14,834
    113
    35
    Spain
    රහස් පොලීසියට නිකම් තීරණ වලට එන්න බෑ බන්. උඩින් ඕඩර් එක එන්න ඕනේ. පොලිස්පති/ආරක්ෂක ලේකම්/ජනාධිපති. මුන්ට තමා පුලුවන් ඒ නියෝගේ දෙන්න. උඹලට තියා ගෝටටවත් උන් දෙන්නව කොටු කරන්න බැරි උනේ ඒකයි.

    මොනවාද මචංලා උබලා ගහන බ්‍රෑන්ඩ්ස්?

    ඔය තීන්දුව දීලා තියෙන්නේ සුප්‍රීම් කෝට් එකෙන් (ශ්‍රේෂ්ඨාධිකරණෙන්) තමා. ආයි ඇපිල් නෑ. කොටා අත්සන් කරලා එල්ලලා මැරුවොත් එහෙමයි. නැත්තන් ඉතින් ජීවිත කාලෙම හිරේ ඉන්න පුළුවන්. (අන්ලස් අර මෝඩ හිටන් වගේ මුන්ට ජනාධිපති සමාව දුන්නොත් ඇරෙන්න.)
    නෑ බන් හයි කොට් එකෙන්. ඕක ඇපීල් කරන්නත් සුප්‍රීම් කොට් දාන්නත් පුළුවන්.

    රහස් පොලීසියට නිකම් තීරණ වලට එන්න බෑ බන්. උඩින් ඕඩර් එක එන්න ඕනේ. පොලිස්පති/ආරක්ෂක ලේකම්/ජනාධිපති. මුන්ට තමා පුලුවන් ඒ නියෝගේ දෙන්න. උඹලට තියා ගෝටටවත් උන් දෙන්නව කොටු කරන්න බැරි උනේ ඒකයි.
    ඕනෑම පොලිස් නිලධාරියෙක්ට පුළුවන් ඇරෙස්ට් කරන්න
    ------ Post added on Aug 1, 2026 at 8:48 AM
     

    Max_r

    Well-known member
  • May 10, 2007
    13,185
    1
    16,041
    113
    කාන්‍තාරෙ උන්ට වතුර පොදක් සෙට් උනා වගේ ජෙප්පොන්ට share කරන්න news එකක් ඇවිල්ල වගේ නේ.. ජෙප්පො එක පොකුරට 😌
    අමෝර් අමොර්
    යහපාලන A-Z බයියා ඇවිත්,
    හෙනයා සියලු දේ දන්නවා හැබැයි පුකේ බොම්බ හයි කරලා යනකම් දන්නෙ නෑ..
     
    • Haha
    Reactions: ruchira55

    Max_r

    Well-known member
  • May 10, 2007
    13,185
    1
    16,041
    113
    මොනවාද මචංලා උබලා ගහන බ්‍රෑන්ඩ්ස්?

    ඔය තීන්දුව දීලා තියෙන්නේ සුප්‍රීම් කෝට් එකෙන් (ශ්‍රේෂ්ඨාධිකරණෙන්) තමා. ආයි ඇපිල් නෑ. කොටා අත්සන් කරලා එල්ලලා මැරුවොත් එහෙමයි. නැත්තන් ඉතින් ජීවිත කාලෙම හිරේ ඉන්න පුළුවන්. (අන්ලස් අර මෝඩ හිටන් වගේ මුන්ට ජනාධිපති සමාව දුන්නොත් ඇරෙන්න.)
    නැ සුප්‍රීම් කෝර්ට් නෙවෙයි!
    කොළඹ ස්ථීර ත්‍රිපුද්ගල මහාධිකරණය විසින් නඩුව කරේ,


    ඔය නඩුවෙ සුප්‍රිම් කෝර්ට් එක සම්බන්ද උනා! නඩුව ආයෙ ඔපෙන් කරගන්න, 2022 නිදොස් කොට නිදහස් කරලා තියෙනව! විත්තිය කැදවන්නෙත් නැතිව (මහඅධිකරණයෙන්)
    ඒක ඇපිල් කරෙ සුප්‍රිම් කෝර්ට් එකෙදි,
     

    Podi puthas

    Well-known member
  • May 16, 2019
    1,918
    2,523
    113
    colombo
    යුද්දෙ ඉවර වෙනකොට රාජපක්ෂ ජනාධිපති වෙලා හිටියා වගේ, නඩුව ඉවර වෙනකොට ලපය ජනාධිපති වෙලා හිටියා නෙමේද? :lol: :lol:
    ඔව් ඔව් එහෙම තමයි 😂
     
    • Haha
    Reactions: ruchira55

    Max_r

    Well-known member
  • May 10, 2007
    13,185
    1
    16,041
    113
    යුද්දෙ ඉවර වෙනකොට රාජපක්ෂ ජනාධිපති වෙලා හිටියා වගේ, නඩුව ඉවර වෙනකොට ලපය ජනාධිපති වෙලා හිටියා නෙමේද? :lol: :lol:
    අමුතුම කෙදිරියක් කසුන් මේක නම්.. :lol: :lol: :lol:
     

    Sathira529

    Well-known member
  • Apr 8, 2019
    3,890
    1
    9,139
    113
    නෑ බන් හයි කොට් එකෙන්. ඕක ඇපීල් කරන්නත් සුප්‍රීම් කොට් දාන්නත් පුළුවන්.


    ඕනෑම පොලිස් නිලධාරියෙක්ට පුළුවන් ඇරෙස්ට් කරන්න
    ------ Post added on Aug 1, 2026 at 8:48 AM
    මේක මේ පාරේ අයිඩෙන්ටි කාඩ් නැති උන් ඇරෙස්ට් කරනව වගේ එකක් නෙවෙයි බන්. ඕකට අත දාන්න නම් CID එකට ඕඩර් එකක් එන්න ඕනේ. ඇවිත් නෑ. උඹ කොච්චර ඇඬුවත් උසාවිය ඒක පිලිගත්ත නිසා තමා උඹේ සර්ගෙ කාලෙම මුන් නිදහස් උනේ.

    කාන්‍තාරෙ උන්ට වතුර පොදක් සෙට් උනා වගේ ජෙප්පොන්ට share කරන්න news එකක් ඇවිල්ල වගේ නේ.. ජෙප්පො එක පොකුරට 😌
    IMG_4262.jpeg

    ------ Post added on Aug 1, 2026 at 12:49 PM