තාලිබාන් වරු සමලින්ගික කල්ලියක් බව සනාත වෙ!

Mr.dark

Well-known member
  • Jun 2, 2022
    4,476
    6,349
    113
    ඉතිං යකෝ transgender කියන එකයි සමලිංගික කියන එකයි අතර කිසිම සමාන කමක් නෑ තමයි. සමහර ඉස්ලාම් රටවල්වල trans පිලිගන්නවා homo පිලිගන්නෙ නෑ. ඉස්ලාම් නොවන ඒ වගේ රටවලුත් තියෙනවා.
    ලොල්ලො හිතන් ඉන්නව ඇති උන්ට trans අයට වඩා පිලිගැනීමක් තියෙනව කියලා🤣🤣 පව් ඉතිං
     

    max_pain

    Well-known member
  • Jul 5, 2025
    4,466
    8,614
    113
    Galaha
    පිරිමින්ට ගෑනු ආශ්‍රය අඩු උනාම ගෑනු දකින්න නැති උනාම කොල්ලො ගහන සීන් එකක් තියෙනව. boys achool වල හිරගෙවල් වල ඕක නැගලම යන්නෙ ඒකනෙ. අනික ඕකේ අනිත් පැත්ත ගෑනු. මුස්ලිම් උන් ගෑනුන්ව රෙද්දෙන් වහන් හිටියම ඉතින් කොල්ලො ගහන්න හිතෙන එක සාදාරනයි.
     
    • Wow
    Reactions: Inigo Montoya

    Inigo Montoya

    Well-known member
  • Nov 15, 2025
    7,843
    15,142
    113
    35
    Spain
    කයිට් රනර් කියල පොතක් මං කියෙව්වා, එකෙත් තිබුන මේ ගැන.
     

    Yudewwa

    Well-known member
  • Oct 8, 2023
    4,375
    6,082
    113
    කයිට් රනර් කියල පොතක් මං කියෙව්වා, එකෙත් තිබුන මේ ගැන.
    කයිට් රනර් ෆිල්ම් එක බැලුව. මේක තමයි සිද්දිය. තව youtube එකේ සුපිරි වැඩසටහන් කීපයක් තිබ්බ පක්සිතනේ කොලු සින් ගැන. ගොඩක් ට්‍රක් ඩ්‍රයිවර්ලා කොල්ලෝ තියන් ඉන්නේ ගනු වගේ පිට දුවනකොට.
     
    • Like
    Reactions: Inigo Montoya

    Besamaayam

    Well-known member
  • Jan 10, 2026
    2,062
    3,109
    113
    43
    Wakanda
    පිරිමින්ට ගෑනු ආශ්‍රය අඩු උනාම ගෑනු දකින්න නැති උනාම කොල්ලො ගහන සීන් එකක් තියෙනව. boys achool වල හිරගෙවල් වල ඕක නැගලම යන්නෙ ඒකනෙ. අනික ඕකේ අනිත් පැත්ත ගෑනු. මුස්ලිම් උන් ගෑනුන්ව රෙද්දෙන් වහන් හිටියම ඉතින් කොල්ලො ගහන්න හිතෙන එක සාදාරනයි.
    තාරක ගෑනු ආශ්‍රය අඩු හින්ද නිතර දකින උගෙ අම්ම බලන් අතේ ගහනව.
    ගෑනු නැති උනාම පිරිමි මානසික ලෙඩ්ඩු වෙනව.
     

    max_pain

    Well-known member
  • Jul 5, 2025
    4,466
    8,614
    113
    Galaha
    තාරක ගෑනු ආශ්‍රය අඩු හින්ද නිතර දකින උගෙ අම්ම බලන් අතේ ගහනව.
    ගෑනු නැති උනාම පිරිමි මානසික ලෙඩ්ඩු වෙනව.
    උඹත් ඔය කතාව කියනව මම දැකල තියෙනව හැබැයි. තමුන්ගෙ අම්මට ආදරයක් තියෙනවනම් උඹල කාගෙවත් අම්මෙක් ගාවල කුනුහරප කියන්නෙ නෑ. :no:
     
    • Like
    Reactions: War Fighter

    starcred007

    Well-known member
  • Jul 4, 2020
    1,801
    2
    2,071
    113
    On a Cloud
    මේව ලොකු අයියගේ කැමත්ත පිටද දන්නෑ කරනවා ඇත්තේ?
    එක්කෝ ලොකු අයියා ස්වර්ග‍යෙදී දෙනවා ඇත්තේ මේවගෙන් 72ක් ද දන්නේ නෑ....