පාරම්පරික වෙදකම මේ රෝගය නිට්ටාවට සුවපත් කරන්න පුලුවඳ?

comx

Well-known member
  • Jun 11, 2015
    2,512
    1,080
    113
    srilanka
    පාරම්පරික වෙදකම මෙන් මේ රෝගය නිට්ටාවට සුවපත් කරන්න පුලුවඳ?
    ASD severe pulmonay HTN
    PHT
    GASTROPATHY

    • ASD (Atrial Septal Defect)❤️ හෘදයේ ඉහළ කාමර දෙක අතර සිදුරක්/අසාමාන්‍ය විවරයක් තිබීම. මේ නිසා හෘදයේ රුධිර ප්‍රවාහය වෙනස් වෙන්න පුළුවන්.
    • Severe Pulmonary HTN / PHT🫁 පෙනහළු වෙත රුධිරය ගෙන යන රුධිර නාලවල පීඩනය ඉතා වැඩිවීම. “Severe” කියන්නේ එය තදින් වැඩි වී ඇති බවයි. මෙය හෘදයට, විශේෂයෙන් දකුණු පැත්තට, වැඩි බරක් දාන්න පුළුවන්.
    • Gastropathy🥣 ආමාශයේ ඇතුළත පටලයට හානිවීම/ආසාදනයක් නොවන ආමාශීය වෙනසක්. ගැස්ට්‍රික් දැවිල්ල, උදර වේදනාව, ඔක්කාරය වැනි ලක්ෂණ ඇති විය හැක.
    • chatgpt
     
    Last edited:
    • Wow
    Reactions: Inigo Montoya

    comx

    Well-known member
  • Jun 11, 2015
    2,512
    1,080
    113
    srilanka
    Adhitya Ayurveda
    Address: 395/4 Harischandra Mawatha, Anuradhapura 50000
    Phone: 0252 030 200

    Dr. S. S Gunawardhana - Ayurveda physician


    Heart seen eka num me weda maththaya goda dala dei. Bypass karanna ona blocks num clear karala dila tiyenawa. okath goda dala dei.
    Heart seen walatama wada kam karana wada mahattyakda?
     

    emoji diaries

    Well-known member
  • May 26, 2020
    12,843
    39,852
    113
    Homagama
    පාරම්පරික වෙදකම මෙන් මේ රෝගය නිට්ටාවට සුවපත් කරන්න පුලුවඳ?
    ASD severe pulmonay HTN
    PHT
    GASTROPATHY

    • ASD (Atrial Septal Defect)❤️ හෘදයේ ඉහළ කාමර දෙක අතර සිදුරක්/අසාමාන්‍ය විවරයක් තිබීම. මේ නිසා හෘදයේ රුධිර ප්‍රවාහය වෙනස් වෙන්න පුළුවන්.
    • Severe Pulmonary HTN / PHT🫁 පෙනහළු වෙත රුධිරය ගෙන යන රුධිර නාලවල පීඩනය ඉතා වැඩිවීම. “Severe” කියන්නේ එය තදින් වැඩි වී ඇති බවයි. මෙය හෘදයට, විශේෂයෙන් දකුණු පැත්තට, වැඩි බරක් දාන්න පුළුවන්.
    • Gastropathy🥣 ආමාශයේ ඇතුළත පටලයට හානිවීම/ආසාදනයක් නොවන ආමාශීය වෙනසක්. ගැස්ට්‍රික් දැවිල්ල, උදර වේදනාව, ඔක්කාරය වැනි ලක්ෂණ ඇති විය හැක.
    • chatgpt
    ගොඩ වෙද්දුන්ට බැ.. ඔකුන් ඔය ලෙඩේ මොකක්ද කියලාවත් කියන්න දන්වැයි. මේක බයිපාස් කරන බ්ලොක් වත් උබලා ඔය කියන හාට් ඇටැක් වත් නෙවෙයි.

    සර්ජරිය කරන්නත් පරක්කුද නැද්ද කියලා බලන්න වෙන්නේ හයිපටෙන්ෂන් එක උපරිමයටම ගිහින් අනිත් පැත්තට ගලන්න අරන්ද නැද්ද බලලා. ගොඩ වෙදදු ළඟ අත ගගා ඉන්න එපා.
     

    revox

    Well-known member
  • Apr 10, 2010
    5,130
    2
    2,527
    113
    කොළොංපුරේ
    ██████╗░██╗░░░██╗███╗░░░███╗██████╗░
    ██╔══██╗██║░░░██║████╗░████║██╔══██╗
    ██████╦╝██║░░░██║██╔████╔██║██████╔╝
    ██╔══██╗██║░░░██║██║╚██╔╝██║██╔═══╝░
    ██████╦╝╚██████╔╝██║░╚═╝░██║██║░░░░░
    ╚═════╝░░╚═════╝░╚═╝░░░░░╚═╝╚═╝░░░░░
     
    • Like
    Reactions: comx