ලංකාවේ සුදු අම්මිලාගේ Chatgpt පාවිච්චිය
wawula Well-known member Aug 3, 2017 3,675 4,345 113 Aug 11, 2026 #1 Reactions: MihiCherub, buddikagayan, OshPal and 12 others
ȜMA X Well-known member Jan 25, 2012 4,898 1,090 113 Hamilton, NZ Aug 11, 2026 #2 Podi maina 29 eida kiyala podi bayak enawa Reactions: DiksonAlex, rt razor, PolHora and 18 others
StealthySeeker Well-known member Mar 15, 2024 2,441 3,143 113 Aug 11, 2026 #3 අපරාදේ හිට්ටෝ වතුර ටික Reactions: rt razor, PolHora, hide_spider and 21 others
dilrasan Well-known member Oct 30, 2007 42,821 1 4,884 113 40 හත් ඉලව්වෙ! Aug 11, 2026 #4 Reactions: wawula
E EON Well-known member Nov 4, 2012 3,308 2,931 113 Aug 11, 2026 #5 WTF.. a waste or valuable resources Reactions: thomian, Dubairox, NuwanCK and 7 others
Tramadol Well-known member Jul 20, 2014 14,032 8,365 113 Kotahena Aug 11, 2026 #6 Low IQ genz Reactions: thomian, Dubairox, Naughtykolla48 and 1 other person
Smartm Well-known member Jul 19, 2008 20,216 20,851 113 හස්තිශෛලපුර Aug 11, 2026 #7 ȜMA X said: Podi maina 29 eida kiyala podi bayak enawa Click to expand... AI model ekak chande illuwot, mola 1/2 ewun utat dei.. Reactions: Naughtykolla48, wawula and Emarald
ȜMA X said: Podi maina 29 eida kiyala podi bayak enawa Click to expand... AI model ekak chande illuwot, mola 1/2 ewun utat dei..
ELShock Well-known member Jan 30, 2017 687 369 83 Aug 11, 2026 #9 munge me wikara walata neda ithin loku compute cost ekak yanne Reactions: wawula and Emarald
Hamu mahaththaya1 Well-known member Dec 7, 2017 21,106 22,193 113 ගම මහනුවරයි Aug 11, 2026 #10 mun thawath moda wenawa Reactions: wawula
D damith144 Well-known member Dec 7, 2021 902 325 63 Aug 11, 2026 #12 Sirwata aparade resources tika Reactions: Naughty_kiththa and wawula
rukshrulz Well-known member Jul 16, 2013 9,956 16,988 113 Colombo Aug 11, 2026 #13 අනේ හුත්තො අපි RAM එකක් ගන්න හූල්ලනවා මේ හුත්තියො කරන වැඩ බලපන්. කැරි වේශියෝ. Reactions: MihiCherub, Max_r, Naughtykolla48 and 6 others
Honey Bunch Well-known member Nov 24, 2018 17,360 26,901 113 Kandy Aug 11, 2026 #14 නාකින්ටයි අඩු කුලේ උන්ටයි ඉන්ටනෙට් හම්බ වෙලා හරිම වේදනාවක් බන් Reactions: thomian, Naughtykolla48, wawula and 1 other person
T Tonto Well-known member Apr 23, 2023 4,846 4,787 113 Aug 11, 2026 #15 මේ මන් ඔයාව uninstall කරන්න යන්නෙ හොදේ Reactions: wawula
sajith.xp.pk Well-known member Nov 12, 2008 6,126 4,279 113 Sri Lanka Aug 11, 2026 #16 මෙවුන් හින්ද තමයි ලෝකෙම Energy අර්බුධයක් එන්නෙ. ඒ වගේම RAM GPU ගණන් ගිහිල්ල තියෙන්නෙත්. ලංකාවෙ ගෑණු වගකියන්න ඕන ඒවට... Reactions: wawula
මෙවුන් හින්ද තමයි ලෝකෙම Energy අර්බුධයක් එන්නෙ. ඒ වගේම RAM GPU ගණන් ගිහිල්ල තියෙන්නෙත්. ලංකාවෙ ගෑණු වගකියන්න ඕන ඒවට...
thisNameIsForElakiri Well-known member Sep 2, 2017 9,664 10,243 113 Aug 11, 2026 #17 බැන්නා Reactions: Daminduwa, Naughtykolla48, Lessar and 1 other person
MemoryHacker Well-known member Dec 9, 2020 803 477 63 Kandy cyberscap.com Aug 11, 2026 #18 piiiissuuu hu......ti Reactions: wawula
Aiden Pearce Well-known member Aug 4, 2025 1,201 1,964 113 Aug 11, 2026 #19 mama danna kellek love karano chatgpt ekath ekka limit eka pannama ane eyat mawa wadayak kiyala status dawnawa Reactions: sivanya, Lessar and wawula
mama danna kellek love karano chatgpt ekath ekka limit eka pannama ane eyat mawa wadayak kiyala status dawnawa
wawula Well-known member Aug 3, 2017 3,675 4,345 113 Aug 11, 2026 #20 Aiden Pearce said: mama danna kellek love karano chatgpt ekath ekka limit eka pannama ane eyat mawa wadayak kiyala status dawnawa Click to expand... නියම මෝල්ලු බන්. මම දන්නා කොල්ලෙක් ඉන්නවා. කෙල්ල දාල ගියා. 4 වෙනි කෙල්ලද මන්ද. මේක දැන් gemini එක්ක තමයි අදහස් ඔක්කොම බෙදාගන්නේ. මුන්ට පව් කියලත් බැහැ Reactions: thomian, sajith.xp.pk and talkingtom
Aiden Pearce said: mama danna kellek love karano chatgpt ekath ekka limit eka pannama ane eyat mawa wadayak kiyala status dawnawa Click to expand... නියම මෝල්ලු බන්. මම දන්නා කොල්ලෙක් ඉන්නවා. කෙල්ල දාල ගියා. 4 වෙනි කෙල්ලද මන්ද. මේක දැන් gemini එක්ක තමයි අදහස් ඔක්කොම බෙදාගන්නේ. මුන්ට පව් කියලත් බැහැ